kaiyiu63
暱稱: kaiy!U
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
626*
my birthday 2010
女排....
haha
2010-04-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單


todaY BirthDAy喇^^ 分類: 未分類

現在是電腦堂喔xPP

都好耐冇打這個了"

昨天的lunch同LAI LAI&豉油雞佢地食飯..

原來佢地w!f虎虎夾埋幫我&大奶慶祝喔"

放學邊個邊個邊個搵我ling禮物xDD

再w!f冼楚*思慧*懿*鳳儀買禮物^

有點兒感動,,.想哭喇"

夜晚去睇醫生..發燒了,,..要食勁多藥~~~

 

today好支力..吾知金年生日會點過呢??

**hold**

出世時間:)2008-06-03 11:34 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



23 maY 08 分類: 未分類

最近好遲先番到scHOoL

2堂iS  默書+睇碟

2堂eNG  悶到爆"

世史 訓教

maths  不斷做數

文曉煒!!痴線的..講d甘既野

我認住你...咪Q再同我講野!!!

lunch去左m記食

w!f懿*虎*冼楚*丘詩*鳳儀*思慧

2堂通識..好悶的`

放學搵陳勇攞波

打左排球&籃球^^

5點幾去左主風打籃球

w!f懿*虎*冼楚*chanman*鳳儀*麥啟*杰佬*添

見到彥..眼睛又吾聽話了-v-'

6點幾散band..同鳳儀去借漫畫

番歸..沖涼..訓到9點幾..起身食飯

睇漫畫..12點又訓了`

 

翌日2點幾先起身

洗頭..再睇漫畫

 

每次收到來電oR短訊

刀狠希望是你

1旦知道不是你

心又沉下去了

出世時間:)2008-05-24 04:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



520日快樂>3333< 愉快 分類: 未分類

番學又落雨..真煩人!!

早讀幫忙搞健康紀錄d野

2堂IS,..講左陣書,又睇蜘蛛俠3"

大佬.第5次喇!!

2堂電腦..,悶到爆@@

2堂maths..坐左去思慧隔離

突然好有興趣聽書xP

lunch去恆園食

wif.虎*懿*鳳儀*冼楚*思慧*chanman*丘詩

中文..悶到訓

2堂pe變自修-333-

不斷做功課..好乖吧!

放學諗住去睇社乒架

點知我要走喇..佢先開始!!!!

than去左禾輋搵彥

1開始我超想喊t^t

點知比彥見到,,佢比我攬住佢喊

唉~我簡直係痛哭..

之後我都仲係好失落的樣

佢突然話我吾笑的話,,佢就錫我

我冇理佢,,佢就錫左了"

之後攬攬錫錫的....到5點半了

番學校搵冼楚&思慧

去廁所..塊面&耳仔超紅

睇比賽..最後張凱鋒贏了

6點..wif冼楚番歸了`

出世時間:)2008-05-20 08:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



活著有你門多好~~ 愉快 分類: 未分類

刀話有朋友最好>3333<

金朝番學落雨喎!

整個上午都冇晒心機甘......

PTH考試+做WS..還可以"

music轉中史..悶爆!!

小息搵老虎陪我..好吾開心

已夠失落了.,,虎仲要吾多理我-33-

2堂enG..上個禮拜調左位

隔離係詩詩..後面係懿懿&雪^^

都幾留心喔..

小息.吾記得lu"

地理..過得幾haPi

又中史..好難得金堂好留心喔

lunch同冼楚&思慧,,去左漁米家食

paths..睇334同4川果d

好慘喔..大家真係要珍惜身邊既人喔!!

中文.,..悶

放學落雨..冇得練波

4點幾去左懿懿屋企

wif鳳儀..冼楚&思慧

食野,,食野,,同食野^^

影相..影相..同影相~~

超開心..超多𤓓野..超好笑

6點幾走人

↑超呢張>33333333<

完全吾似係我xpp

 

睇番以前同lg彥既sms

真係好開心的喔

原本狠期待明天的520日

可是現在..沒了你,,還有咩意義?!!

又喊了

出世時間:)2008-05-19 09:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2008-05-18 鬱悶 分類: 未分類

你為何不回覆我!!!??

你到底當我什麼?!

 

金日如常番教會

諾發覺我吾開心

陪我去ntp周圍行

go to空中花園

同諾講晒彥d野

講到喊

諾竟突然攬住我

maybe我當時真係好吾開心

我都吾知點解.自己甘信得過諾"

佢只係係度聽我講,,

冇講過d乜..1路叫我吾好再吾開心

than去左m記請我食雪糕

&講下大家係school d野

心情刀好番好多..

多謝你也諾

之後收到霖call..話過黎搵我

諾就即話番歸..叫我吾好同霖講佢係度....

{{PS. 霖是喜歡諾的.1見諾就煩了`}}

同霖周圍行到5點幾

搭車番歸了

點知番到屋企先知要自己食晚飯

搵左鳳儀借完漫畫

番歸邊食飯邊煲漫畫

不過打blog,,忍不住

又哭了幾次"

出世時間:)2008-05-18 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]