| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 18 日 星期日 |
 | |
~~happy~ ~  |

today,
返教會,
哇~
梅姐姐着佐高跟鞋,
佢巳經勁高,仲着高跟鞋,高呀..........又靚喎!
問佢做咩着高跟鞋,佢話次次都着平底鞋,好厭喎!
but.....佢又高又靚,着咩都靚la!
聽完講道,
有父親節聚餐,好多野食呀!好味,
梅姐姐話我瘦喎,夾佐好多意粉俾我,飽飽>.<
梅姐姐好奸呀!
最尾食沙律佢話好飽,
so.....扮曬野咁用筷子整落佢個妹芬姐姐個碗度,仲話「哎呀,唔好意思!」

奸..........
搞到芬姐姐好無奈!
芬姐姐扭計,笑死..........
佢地兩姊妹好搞笑呀!
嘻~~~
下午返屋企溫家政........
要努力呀!

|
刊登時間︰2006-06-18 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 6 月 17 日 星期六 |
 | |
~~Eat sushi & Shopping~ ~  |

today,
一早同吳芷去西九龍中心食壽司,
好彩有位,
d壽司勁好味,
我地兩個食佐20碟,
勁呀!
吳芷狂食三文魚,服佐佢......
之後行佐陣,買佐條鏈鏈,靚..........
再搭車去MK,
又行佐去朗豪坊o既無印良品買野,嘻~~
又買佐d筆& drink,
next,行去旺中,好多人呀!
行行下竟然見到Miss 葉,
俾佢嚇死,
佢話去聽講坐喎!
繼續行,
吳芷同我都買佐個袋袋,好開心呀!!
去佐金魚街買魚魚送俾阿爸,
買佐螢光斑馬&老鼠魚俾阿爸,
其實d老鼠魚好可愛,
但唔知點解我好驚,
叫吳芷幫我攞,
佢狂嚇我,
唉......俾你激死la,吳芷,衰人............
之後又行佐陣花園街,吳芷買佐椰青飲,
行完後又去新世紀廣場行佐陣,
便搭車車返屋企,
可能好內無搭車,我同吳芷都好暈,
so......瞓佐陣,
又係市中心影佐貼紙相&行佐陣,
6:30返到屋企lu!
聽日下午要努力溫 H.E lu~

|
刊登時間︰2006-06-17 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 6 月 16 日 星期五 |
 | |
~~做佐件善事~ ~  |

今日,
考中文,
挺easy,
識做,
放學,
Miss Yiu黎派返d Quiz & check 答案,
之後同鄭靄昕&馮曉去食吉野家,
好味呀........
食完之後本來係返屋企,
but....行到蔡意橋見到好多人圍住,
原來有隻貓貓係個箱度,
好可憐呀,勁細隻,應該係岩岩出世,又瘦喎!
好慘,
那刻真的有點衝動想攞返school俾Miss Tsang,
但想到Miss Tsang上次話唔好再攞去school,
so....無攞到,
好彩有個好心姨姨攞去返屋企,
佢唔知where有竉物店,
鄭靄昕知,so......好心咁帶佢去,
去到離奇地隻貓貓無「室」,
but.......有皮膚病呀,好慘惨.......
邊有主人咁衰,扔咁細隻而又可愛的貓貓架?
衰.........無良心,
之後我地就返屋企lu!

|
刊登時間︰2006-06-16 02:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 6 月 15 日 星期四 |
 | |
~~考科學~ ~  |
 
today,
考科學,
超easy又快做完喎!!
仲有4個字剩,
d時間過得好慢,
放學去佐買粥返屋企食,好味,
睇佐陣TV勁眼瞓,
瞓到5:30先起身溫書,
但依然好眼瞓,
唉........
唔想溫都要溫la!!
要加油.......努力呀!

|
刊登時間︰2006-06-15 06:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 6 月 14 日 星期三 |
 | |
~~無奈~ ~  |

today,
考History,
ok la! 挺好,不太難,
考完試之後去佐耶林閣食早餐,
好味,
個餐包有牛油,
鄭靄昕&馮曉唔要牛油俾我,
咁我食la,but.....鄭靄昕又狂笑,
咁好味,仲笑,無奈.......
之後去佐雅都行陣,
見到d鞋勁靚,I like,
之後返去school考口試,
勁驚,
我係鄧如玉老師考,
佢話我講野無透氣,無停頓,
我巳經讀得好慢,
but佢依然咁講,勁無奈lO~
唉......真係"too bad"
考完之後去佐library,
借佐本張小嫻的書,
嘻~都算有收獲,
之後我地好無聊咁去惠康兜圈,
我地真係儍........嘻~
返到屋企勁眼瞓,
溫溫下書竟然瞓着佐........𣊉~
5:00開始溫書,
Science d 野好難記,
but....點都要記架la!
so........+油,努力!!


|
刊登時間︰2006-06-14 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 23 | »
|