kaka0829
暱稱: ~沙律~
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
~xanga~
~節奏太快la~
~𤌴爛的一天~
~小故事~
~ha...ha...~
文章分類
全部 (111)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*~姐喱xanga~*
*網頁素材*
~christy-群~
~My photo~
~阿婷xanga~
~馬騮晴日記~
~琪姐姐~
~網頁語法網~
~嬋嬋xanga~
~整蛋糕遊戲~
∼手卷佩Diary∼
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 111
留言總數: 112
今日人氣: 1
累積人氣: 3422
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 18 日  星期日 晴天
 ~~happy~ 愉快 ~

today,

返教會,

哇~

梅姐姐着佐高跟鞋,

佢巳經勁高,仲着高跟鞋,高呀..........又靚喎!

問佢做咩着高跟鞋,佢話次次都着平底鞋,好厭喎!

but.....佢又高又靚,着咩都靚la!

聽完講道,

有父親節聚餐,好多野食呀!好味,

梅姐姐話我瘦喎,夾佐好多意粉俾我,飽飽>.<

梅姐姐好奸呀!

最尾食沙律佢話好飽,

so.....扮曬野咁用筷子整落佢個妹芬姐姐個碗度,仲話「哎呀,唔好意思!」

奸..........

搞到芬姐姐好無奈!

芬姐姐扭計,笑死..........

佢地兩姊妹好搞笑呀!

嘻~~~

下午返屋企溫家政........

要努力呀!

刊登時間︰2006-06-18 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 17 日  星期六 晴天
 ~~Eat sushi & Shopping~ 愉快 ~

 

today,

一早同吳芷去西九龍中心食壽司,

好彩有位,

d壽司勁好味,

我地兩個食佐20碟,

勁呀!

吳芷狂食三文魚,服佐佢......

之後行佐陣,買佐條鏈鏈,靚..........

再搭車去MK,

又行佐去朗豪坊o既無印良品買野,嘻~~

又買佐d筆& drink,

next,行去旺中,好多人呀!

行行下竟然見到Miss 葉,

俾佢嚇死,

佢話去聽講坐喎!

繼續行,

吳芷同我都買佐個袋袋,好開心呀!!

去佐金魚街買魚魚送俾阿爸,

買佐螢光斑馬&老鼠魚俾阿爸,

其實d老鼠魚好可愛,

但唔知點解我好驚,

叫吳芷幫我攞,

佢狂嚇我,

唉......俾你激死la,吳芷,衰人............

之後又行佐陣花園街,吳芷買佐椰青飲,

行完後又去新世紀廣場行佐陣,

便搭車車返屋企,

可能好內無搭車,我同吳芷都好暈,

so......瞓佐陣,

又係市中心影佐貼紙相&行佐陣,

6:30返到屋企lu!

聽日下午要努力溫 H.E    lu~

刊登時間︰2006-06-17 09:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 16 日  星期五 晴天
 ~~做佐件善事~ 愉快 ~

今日,

考中文,

挺easy,

識做,

放學,

Miss Yiu黎派返d Quiz & check 答案,

之後同鄭靄昕&馮曉去食吉野家,

好味呀........

食完之後本來係返屋企,

but....行到蔡意橋見到好多人圍住,

原來有隻貓貓係個箱度,

好可憐呀,勁細隻,應該係岩岩出世,又瘦喎!

好慘,

那刻真的有點衝動想攞返school俾Miss Tsang,

但想到Miss Tsang上次話唔好再攞去school,

so....無攞到,

好彩有個好心姨姨攞去返屋企,

佢唔知where有竉物店,

鄭靄昕知,so......好心咁帶佢去,

去到離奇地隻貓貓無「室」,

but.......有皮膚病呀,好慘惨.......

邊有主人咁衰,扔咁細隻而又可愛的貓貓架?

衰.........無良心,

之後我地就返屋企lu!

刊登時間︰2006-06-16 02:48 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 15 日  星期四 晴天
 ~~考科學~ 愉快 ~

today,

考科學,

超easy又快做完喎!!

仲有4個字剩,

d時間過得好慢,

放學去佐買粥返屋企食,好味,

睇佐陣TV勁眼瞓,

瞓到5:30先起身溫書,

但依然好眼瞓,

唉........

唔想溫都要溫la!!

要加油.......努力呀!

刊登時間︰2006-06-15 06:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 14 日  星期三 晴天
 ~~無奈~ 滿足 ~

today,

考History,

ok la! 挺好,不太難,

考完試之後去佐耶林閣食早餐,

好味,

個餐包有牛油,

鄭靄昕&馮曉唔要牛油俾我,

咁我食la,but.....鄭靄昕又狂笑,

咁好味,仲笑,無奈.......

之後去佐雅都行陣,

見到d鞋勁靚,I like,

之後返去school考口試,

勁驚,

我係鄧如玉老師考,

佢話我講野無透氣,無停頓,

我巳經讀得好慢,

but佢依然咁講,勁無奈lO~

唉......真係"too bad"

考完之後去佐library,

借佐本張小嫻的書,

嘻~都算有收獲,

之後我地好無聊咁去惠康兜圈,

我地真係儍........嘻~

返到屋企勁眼瞓,

溫溫下書竟然瞓着佐........𣊉~

5:00開始溫書,

Science d 野好難記,

but....點都要記架la!

so........+油,努力!!

刊登時間︰2006-06-14 09:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]