上毅進差唔多兩星期啦,,
時間係幾FREE GE..
但係都係比較懷念以前的..
不過上星期三個堂幾好=]
MISS傳授D記憶法真係WORK
而家對記憶法有D興趣=]
人際方面都係識左兩三個-_-
唉-__-
我想識多D人..
但係點識呀- -
大家有咩好方法介紹-_-?