鍾意佢有半年啦''
曾經放棄過..
而家又回心..
為左機會ge來臨..
我一直好努力..
但無奈佢接收唔到..
想付出俾佢睇...
我一定要堅持落去...
但係係佢心入面..
會係邊個人!?
我真係好想知道.....
唉~
應該做D咩行動呢?
只想努力得到呢一份愛..
唔想過第十五周年單身情人節嘛(>_<)"