|
|
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| `◆無聊的一日*× |
分類: 未分類 |
今 日 好 無 聊 啊 !!╳×
返 學 & * 放 學 & *留 堂 &* 食野
返 屋 企 !
就 無 野 做 啦 ~
有 人 約 我 出 黎 **
我 又 吾 可 以 出 去 *×*
好 慘 啊 ~ ><
食 完 晚 飯 *
睇 陣 電 視 *°
睇 完 就 訓 *!!
無 聊 既 1 日 就 咁 完 ◆!|]
太 無 聊 啦 !!
|
|
|
sIu_ku 於 2009-03-05 10:42 PM 發表:
CMCMCM;;3 回ah^
|
|
|
Wing 於 2009-03-02 08:14 PM 發表:
cm for 小家~~
|
|