被遺忘了的愛﹋
share with love~
kaka1996
暱稱: 無奈笨小怡
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
番唔到轉頭
may be 呢篇係最後一篇...
被遺忘的我......(一)
boring~好唔捨得
出黎la~
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
開blog原因
我開呢個blog,係因為我希望大家黎多D,同我分享下D開心同埋唔開心嘅事咁la~~
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 23
今日人氣: 5
累積人氣: 637
2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


boring~好唔捨得 分類: 未分類

 今日唔知點形容好,

朝頭早就好happy la,

因為我地喺school度開大食會,

大家猛咁食猛咁食,

then,

就要去祈禱聚會,

有小小平平無奇啦~

然後就到聖誔節抽櫕禮物la~

大家都好希望有自己份,

不過,

係冇我地份既,

成日都係B,D班,

好冇mood= =,

淨係Crystal 同Benson有份,

有D失望咁la~

呵~~

學校嘅聖誕老人一D都唔特別.

因為日日番學到見la~

不過聖誕老人點識講中文ar!!!

今日成日都好開心,

but......番到屋企就好悶la~~~

不過今日在學校慶祝的聖誕節,

卻比往年平淡得多了。






訪客留言 (返回 kaka1996 的日誌)


crystal4a_30 於 2007-12-24 10:28 AM 發表:
no ar!今次啲事我都有寫落我個blog道,你去睇吓先啦

My blog: http://blog.qooza.hk/crystal4a_30
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



littlerita 於 2007-12-21 08:54 PM 發表:
yes!!!今年的聖誕聯歡會,的確有些平平無奇......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_ann123 於 2007-12-21 08:47 PM 發表:
認同,,不明白佢地做乜...




Ann字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wendy511 於 2007-12-20 11:01 PM 發表:
To:怡
仲有黎同博....
這次係1一6,最唔happy的聯歡會because好少time.....
by:木子公頁木每
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]