| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| boring~好唔捨得 |
分類: 未分類 |
今日唔知點形容好,
朝頭早就好happy la,
因為我地喺school度開大食會,
大家猛咁食猛咁食,
then,
就要去祈禱聚會,
有小小平平無奇啦~
然後就到聖誔節抽櫕禮物la~
大家都好希望有自己份,
不過,
係冇我地份既,
成日都係B,D班,
好冇mood= =,
淨係Crystal 同Benson有份,
有D失望咁la~
呵~~
學校嘅聖誕老人一D都唔特別.
因為日日番學到見la~
不過聖誕老人點識講中文ar!!!
今日成日都好開心,
but......番到屋企就好悶la~~~
不過今日在學校慶祝的聖誕節,
卻比往年平淡得多了。
|
|
|
no ar!今次啲事我都有寫落我個blog道,你去睇吓先啦
My blog: http://blog.qooza.hk/crystal4a_30
|
|
|
yes!!!今年的聖誕聯歡會,的確有些平平無奇......
|
|
|
To:怡 仲有黎同博.... 這次係1一6,最唔happy的聯歡會because好少time..... by:木子公頁木每
|
|