《___本小姐]]迷了路〃×
      →° 需要大家來指引______★〣°
2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


重新

其實我今日已經打左日記架啦"不過吾小心刪左咋"

今日[[本小姐]]出左街啦"哈哈]]

吾想多打"好眼訓呀]]今日出左去打左陣波"哈哈"原來我真係感冒精神過吾感冒喎"哈哈]]

今日有好多好精彩既節目"[[TVB]]真係好/\/\"

大話妹我睇過3次啦"不過真係好好睇/\/\我感動ah]]]]]]]]bye[[[[[[[[

刊登時間:2007-04-07 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]