2007 年 4 月 7 日 星期六  |
| 重新 |
其實我今日已經打左日記架啦"不過吾小心刪左咋"
今日[[本小姐]]出左街啦"哈哈]]
吾想多打"好眼訓呀]]今日出左去打左陣波"哈哈"原來我真係感冒精神過吾感冒喎"哈哈]]
今日有好多好精彩既節目"[[TVB]]真係好/\/\"
大話妹我睇過3次啦"不過真係好好睇/\/\我感動ah]]]]]]]]bye[[[[[[[[
|
| 刊登時間:2007-04-07 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 53 | »
|