http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
好掛住佢呀>v< 今日訓到4:00幾冇神神電話嚮之後呀婷問我出5出mk 之後我地傾左一陣就收線冇幾耐就出左去搵佢地 出到去就陪左佢地去影貼紙相..跟住就去行女人街 都唔知有咩好行勁冇奈啵之後去左食野 冇幾耐我呀哥就黎左之後我地去左睇模型睇完又去行左陣街 之後就去左飲酒...冇幾耐我地就番左去 愈黎愈愛佢><
好掛住佢呀>v<
今日訓到4:00幾冇神神電話嚮之後呀婷問我出5出mk
之後我地傾左一陣就收線冇幾耐就出左去搵佢地
出到去就陪左佢地去影貼紙相..跟住就去行女人街
都唔知有咩好行勁冇奈啵之後去左食野
冇幾耐我呀哥就黎左之後我地去左睇模型睇完又去行左陣街
之後就去左飲酒...冇幾耐我地就番左去
愈黎愈愛佢><
MY Friend
bee1221 ming1314 RICKYRICKYSO s24680202 SaNg1990 unyee