http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
勁好玩 今日超搞笑我去完符2屋企之後我就同符2落左樓下等呀佳跟住就去左竹林搵細B佢地 點知佢地係到冇幾耐細B黎左我地就去左恆安大足搵陽陽之後就去左恆江等司徒 跟住細B番左去食野冇幾耐去埋恆星等我呀哥之後再等細B過黎就走人去富安 我地沿徒一到玩介車最搞野就係我同呀佳整到司徒差D炒_呵呵!!之後過到去冇幾耐 我地係到玩..喂住佢地就送左私番屋企啦>V<
















