| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 23 日 星期六  |
打比賽呢~  |
分類: 未分類 |
今日要手球比賽呀
但我就一D都唔緊張,反正我咁廢驚黎冇用
today一早就要起身,當然係fd call機call我起身啦
搞定d野就落樓同d fd會合啦,,,
會合戈時重買左面包食同奶奶飲
買完就發覺自己好似拎左好多野咁,
跟住我d好人到爆炸既朋友呢就幫我拎啦
食完面包,飲完奶奶之後就有車啦.
上左車,一路傾計一路坐車
話咁快就到左目的地啦,到左之後一直行行行,一邊問人一邊行,終於到左
miss就話我地遲到要跑圈,跑米跑囉..你估我想遲到架
跟住跑跑跑,跑完就做熱身,然後搬龍,最後開波..
對方痴線架,都唔知打波定打人,好多個都比佢搞到傷左...
我d babi同老婆都受傷哇..心痛囉...
重知佢地係痴線架,佢地重我同我鬥暴力囉..
你想同我鬥暴力?你未夠班,你地係男仔就話難搞姐,女仔話都冇咁易啦
同我鬥暴力米個個都比我打囉,抵你既,鬼叫你搞到我d fd差唔多個個都傷晒啊
哼.....自作自受
打完波,聽埋miss一堆野就走左lu
一路行去食野啦
食完就走左mk啦...
同我一齊去mk既有妍,包包,欣,伊琳
我地去左2間書店,去左旺中,重去埋花園街買橡根
然後就各自返屋企啦
到此為止
呢幾日心情唔係幾好唔打咁多
留唔留cm你話事,自便
|
| 發表時間:2010-01-23 07:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| .......開心時又彈左d唔開心既野...... |
分類: 未分類 |
今日本來好開心架... 跟住午飯時,打籃球我地班win左 但就代表babii(阿瑤)佢地輸左 佢講過佢唔可以輸,但我幫佢唔到.. 佢想周家儀出埸,唔好比佢打,我有做到架,我換左劉穎翹出埸打, 但miss#又將我換左出黎比周家儀落埸打...話比佢拎[神射手]獎喎 miss#又話:反正你都拎唔到神射手獎架啦,不如比佢打... 聽日布d hurt,雖然係岩,我係拎唔到,但唔代表一定佢拎架嘛-3- babii都重有得同佢......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-01-19 11:09 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
BBQ哇  |
分類: 未分類 |
呵呵呵!!今日我呢就同lamkit,高高,侏儒,茜茜,包包,bb,屌屌,vicky(馮慧琪)一齊去左蝴蝶灣度BBQ啊 一早我就同Vicky一齊搭車去家維村同埋包包,bb一齊買野啦 嘩,買d野重到死啊,下次我實唔要再拎野 好唔容易終於同lamkit,高高佢地會合左 就一班人一齊去搭車.. 我地一班人一齊上左上層坐啦 包包就落去問司機要搭幾耐 點知個司機講10個未實定悶死-.- 到左之後就一直行行行,行到BBQ戈度 我......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-01-17 08:51 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|