| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 26 日 星期六  |
happy day喔  |
分類: 未分類 |
哈哈!!
係米好想問點解我咁開心呢!!
琴晚成家人一齊出左去呢~
去左尖沙咀呀..
睇左超多野.......
重睇左d好靚既燈色^^
尖沙咀唔係重點-3-
跟住我地坐左度海小輪去左中環=]
跟住行下行下,入左個唔g咩地方!!
哇,超靚架呢!!就好似電視劇入面d有錢仔既屋企個大堂!!
正啊~如果呢度係我屋企就好啦 (唔知乜水水說:你?發下夢就好啦!!)
真係想去d有錢人屋企,睇下係點-3-入去1秒都好,比我體驗一下
唉....唔好發埋d白日夢,講返今日!!
today,同阿媽去左旺角啦!!買左對鞋,靚^v^
跟住,阿媽話帶我去d高級d既地方睇下人地有錢d style啦
wow~靚爆燈呀,跟住阿媽冇啦啦彈左句:睇下就好啦!!唔好諗住買,呢度一件衫可能要我一個月人工!
車車車,我夠知啦-3-,唉,又係既..一件衫成3千幾,o下死我咩!!
不過又真係超靚,值呢個價既,係我買唔起姐-3-
今日睇左咁多野,真係滿足 (又唔知乜水水說:你咁易滿足架~)
今天行程完畢
|
| 發表時間:2009-12-26 08:25 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
Merry Christmas  |
分類: 未分類 |
hey,一年一度既聖誕又黎啦!! 我係度祝大家聖誕快樂野!! 唔知大家聖誕布咩做呢? 本人就冇啦!!我諗都係係屋企過!! 琴日練波冇咩野啦!! 不過就...唉..又整到啦!! 最慘就係比蚊咬,點解個個都冇比蚊咬而我就有呢-.- 唔通我d血真係特別好味?但我又唔多覺bo-3- 唉,,,算啦,命中注定我要比蚊咬-________-''  ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-12-25 01:33 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
自閉日  |
分類: 未分類 |
今日又冇人約出街,又冇野做!! 幫阿媽晒完衫之後就開始食!! 識我既人都知我超級鐘意依野.. 開左電腦..跟住就ON MSN= 開FACEBOOK..搞店左FACEBOOK就開始唔知做咩好啦- 跟住就開返以前個GAME會返以前D網友啦" 上到個GAME,得3條友仔..悶 慢慢就有人ON啦!!WOW..HAPPY^^ 跟住同D網友吹水啦* 但開心時間好快過,D人開始自己玩自己.. 就冇人陪我吹水,MSN ADD黎ADD去都冇一個人覆返我......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-12-23 06:37 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|