今日EMI之後
我哋去左ERIKA屋企玩
有我喇 BELLA喇 BETTY喇 VENUS喇 LONDIE喇 ANNIE喇 川叔喇 LEO喇 JACKY喇 ANTHONY喇同KIRBY
首先係睇鬼戲
鬼來電AR
好恐怖AR
川叔話我AR" KATY套戲個半鐘你睇得三個字!"
咁你明喇
真係好恐怖AR(對我嚟講)
開頭我哋係咁叫
我都好驚喇
但係ANTHONY係冇野都叫....超級無奈LAW
因為班死野住哂係SOFA度
我只就可以坐SOFA邊
LEO,JACKY佢哋成日都係我後面AR
驚死我喇!!!!
突然之間係我後面叫WOR
你班死野AR
不過好彩之後ERIKA俾我坐係SOFA度
我諗我係成間屋之中最驚個個
我一直都只係偷睇少少就咪MY眼
因為我好驚
咁我咪攬住ERIKA唔放LAW
好彩ERIKA攬住我我先冇咁驚咋
唔該哂你AR ERIKA
不過套戲真係好恐怖
一個右一個咁死
仲要死得好恐怖
最驚啲個個就係由美(個個主角)突然之間俾隻藍色GE手捉住
好恐怖GA
LEO同JACKY跟本就係好驚
都唔咁睇!!!!!!但係就係度嚇人
因為我今日病病地,睇完之後係ERIKA間BEDROOM訓訓
死人LEO係度嚇我
伸個頭出嚟嚇我
頂你AR!!!!!
不過今次都係第一次睇鬼戲睇得咁開心GA咋!!!
但係我依家唔咁沖涼涼AR
點算AR!!!!因為好多都係係TOILET度發生GA!!!
TO ERIKA: 唔知我攬住你GE時候係唔係好大力呢? 哈哈
|