今日係我第唔知幾多次寫日記,不過係呢度寫就係第一次。多多指教!!!
今日好無聊ar,一早09:00起左身。
媽咪話去食麥當當wor,咁咪去law,換好3之後先記得仲未影學生相,
右返去換返校服,好 Q 煩AR~
影完咪返屋企LAW。你話幾無聊AR~
做人就係咁日日都RE完右RE!!!