今日我0830起左身,我冇約到Londie,venus佢哋(點知佢哋自己約左一齊食野唔搵我們! =.=")
去到寶琳MTR station啲時候一個人都冇,完來係我記錯時間....
好難得至等到有人,點知個個係frankie,唉~ 冇野好講law @~@
之後去到個間唔知咩名安老院,我俾人分左去同一個婆婆一group
個婆婆好好人ga,我哋去左10户屋企,個個都係自己一個人住,好可憐ar!

之後1130到ok哂,返返中心講故仔(啫係活動後啲分享會),1300到走人
同venus,yoyo,londie,betty一齊去食野
到2200先返到屋企ar!!!!!!!!!!!!!!!
之後去T.K.O library 還book,跟住yoyo就走左,得返我同venus拍拖~ hahaha

|