我仲可以做D咩AR?我知道我有錯
所以我今日決定做返D野,我今日LUNCH TIME啲時候
我整好哂D CHAIR 俾佢哋坐,點知佢哋自己走左去
得YOYO同LISA同我坐,我都以經咁做啦
但係你哋都係唔坐過嚟,我真係唔知仲可以點
唔係得我一個人錯哂GA,點解到頭來
我做左野表示之後,你仲係度嬲我AR
我唔辛苦GA?,我都好唔開心GA
你哋只係理佢啲感受,咁我呢?
我都係人嚟GA,我都要有人關心我GA
但係你哋個個都咁,我仲可以點AR
係呢個時候ERICA佢哋開解我
我真係好需要人啲關心AR
係ERICA佢哋係呢一刻先俾到我
但係點知你哋仲咁睇我,你哋覺得我唔同你哋玩
但係我都同樣地覺得你哋7個人唔想同我1個人玩AR
我真係唔知點做
|