2008-03-20
今日`好好彩`逃過1劫` 終於放假la` 但喱10日1定俾起平時過得快` 放JOR學`許心+馮KIKI`上左我HOME` 上到黎`起勢咁畫畫畫` 3條友仔`咩都笑1餐.. 超無奈`今晚餐飯我煮` 有4餸`但無湯` 生炒骨+西蘭花+紅3魚+粟米汁` 佢地話`{幾好食AR"} 希望係真架LA` 食完飯`仲整毛毛球` 許心真俄痴左線` 之後仲有特別驚喜`{係咁叫馮KIKI入廁所`} 熄哂燈`俾個驚喜馮KIKI` 之後`1齊SAY`{生日快樂}` 馮KIKI`生日大大大快樂AR`
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 27 | »