Yeah!!!倒數2日咋,,
飛飛就黎hk lu!!!
Happy AR**
琴日見到黃貽興**
YOYO!!
幾令仔咁啦...
不過好似係TV上面型D..
嘩...咁亞綸咪仲型!!??
今日整個通識Project,,
人地組組都唔係好想做...
我地個組就勁踴躍...
個個爭坐做...haha!!
聽日就18號啦...
等待後日ar**
聽日派english UT..
驚好低分Tim...
大東::支持飛輪海的都是乖寶寶喔!!!
哇...哇....哇....
ai si da dong ,, ya lun ,, wu chun ,, yi lu
上面是普通話拼音,,考考你們囉**!! |