嗚....
今日last day啦..
唔想返學呀!!!
今日kiki,,nikki,,郭尊黎左我home**
我同kwok尊又唱kk啦..
kiki同nikki就玩鋤大dee**
今日睇左小豬--好朋友個mv..
勁好睇又超好聽**
好正ar!!依晨做戲好勁**
本blog個背景music就係小豬羅志祥既--好朋友啦!!!
好唔好聽呢!?
今日last1日放假..
ar媽都要我出去食dinner..
超慘...
又冇得掂部腦啦...
好唔想出去ar....
HELP!!!!!!!!
oh my god!!!
我竟然臨近12點去打Blog!!
天啊..太誇張了吧!!!
嘩塞...我怎麼變了半個台灣人啊!?
我可是很哈台的正宗香港人耶!!
哈哈...
先不說了..我要去玩別的了!!
不然,,我媽又要說我了!!!
先這樣囉!!Bye**
Forever Love Fahrenheit & S.H.E!!!!!