| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
慘慘慘!!><''  |
今日黃雨,,唔係幾想番學!!*=3=
出門口果陣攞左把傘*點知落到去停左雨*= =
番到去同牙WINg吹左陣水就入課室Lu~*
今日臨尾果陣,,
Mr Jones會抽D人扮演[[''Alex'']]同埋[[''Mei'']]做1111個conversation!!*
Mr jones揀左Tommy,,之後佢叫Tommy揀1個女仔做[[''Mei'']]
點知佢揀左我喎*>n<''唉....慘慘慘!!*
扮完之後,,個死人Wing係度狂笑!!*低低地*=.=
跟住,,禾*Wing 同埋Angel係度傾計計LA~*
就係咁樣,,我又同牙Angel熟左NA!!*>v<''
*****死人Tommy,,我1111定會記住梨!!*****
'
|
|
 2006-07-28 04:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
So Lucky*  |
今日早左起身*,,>V<''
刷完牙,,洗完臉就玩陣電腦LA~*
Than...就出門口Lu``*
點知落雨!!*BUT好采有帶傘]]^^*
行行下,,突然有個人拍我博頭!!*
原來系牙Wing''被佢嚇鬼死!!*以為晨早溜溜撞鬼!!= =
番到SchooL,,D人全部上灑去1樓等入課室''*
等左冇耐就入課室Lu!!*
今日Mr Jones冇琴日咁好笑,,>n<''
點名果陣,,Mr jones竟然問我我個名係讀*kaly*,,定*kelly*!!
起級無奈囉!!*=3=''
ToDay111開始就要用1111鐘分諗一個Story*
咁少時間..點諗牙!!= =
BUT好好采,,抽唔中禾出去講~*YA!!^^*
打後所有要出去講野既活動都抽唔中禾,,So Lucky!!>u<''
放學之後,,就同牙WinG齊齊去食野LU~*^^

|
|
 2006-07-27 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
問卷*  |
1* 今日係幾號:7月26日
2* 有心理準備做呢100條未:有*,,
3* 最鍾意聽咩歌:流行既歌''
4* 你有無潔癖: 冇''
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN*,,
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 悶悶悶悶悶悶悶悶
7* 最後一次睇咩戲: Harry Potter444~*
8* 住係邊: 慈雲山*
9* 最想得到咩:冇喎!!*
10* 曾經愛過最衰既人: 冇,,
11* 有無後悔愛過佢:............
12* 有無想過幾時結婚: 有*
13* 你覺得最可怕既係咩: 讀書書''
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:Lee秋儀,,顏浩賢*
15* 如有識左幾耐: 6年*
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/blog.php?user=kaka94119
17* 最討厭的人或物:最討厭既人係''胡麗芬''
18* 屋企電腦係唔係廢既:唔係*= =''
19* 最想多謝邊個:我補習MisS,,Ada~*^^
20* 近排有咩令你有好大壓力:做暑期作業!!*>n<
21* 有無得罪過人:有,,*
22* 如果有得罪左邊個:ManY!!*=n=
23* 用咩牌子既筆做功課: Pilot*
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:少少*=.=
25* 第一次拍拖係幾時: 11碎''
26* 記咩最叻:唔清楚''
27* 有無講過粗口:緊有啦]]
28* 最討厭咩天氣: 潮濕*
29* 最鍾意哪細理:???*
30* 鍾意男定女:男!!=3=*
31* 支唔支持同性戀:No``*
32* 最討厭的數字:4444
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:唔知....
34* 有咩秘密唔同人講:秘密...* >×<''
36* 數出你最愛既朋友: Wing,,Rainie,,Miki,,Annie,,Rain,,Winnie,,May,,Daisy!*
38* 係唔係乖學生:唔係
39* 依家幾歲: 12碎''
40* 數口叻唔叻: 唔叻~*
41* 去開邊間超級市場:百雞*
42* 你覺得你係咩人:好人...
43* 口頭禪係咩:梨去死啦!!*><
44* 怕唔怕黑: 勁怕''
45* 上網多數做咩:DL歌``
46* ICQ no.係咩:289523279
47* 會唔會日日都打日記:會*
48* 幾度先會開冷氣:冇話幾度先開,,HoT就開架LA!!
49* 偶像係邊個:Cream,,楊丞琳,,光良*
50* 做左一半啦開唔開心:唔開心..= =
51* 最喜歡哪一套動畫:冇套中222''
52* 細細個個時得唔得意:好得意,,
53* 有D咩古怪既習慣:冇:::
54* 覺得自己尚算正常嗎:非常正常*
55* 做過最LOR既事:ManY
56* 讀近咩班:未分班喎*
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:No*
58* ICQ HANG左你會點:爆粗
59* 有無呃過最愛既朋友:無BO~*
60* 最鍾意香港邊一到:MK
61* 最鍾意講既單字:妖~~
62* 最討厭咩戀情:三角戀*
63* 鍾意睇邊一類型既戲:喜劇
64* 鍾意韓國定日本多D:日本*,,
65* 點解鍾意呢個國家:中2咪中2囉!!
66* 最怕既動物:樣衰就驚架啦]]
67* 依家有咩目標:讀大學!!*
68* 最想學習哪一種語言:日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:鬼知牙'
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:禾唔揀!!*
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:YA!!
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:白痴既人]]
73* 電視劇值唔值得追:好睇咪值LO``*
74* 會唔會幫呀媽做家務:1時時..
75* 你係屬於被動定主動既人:主動既人*
76* 形容你最討厭既人個樣:豆是眼,,豬鼻*
77* 上網最唔好既地方係咩:唔知WO*,,,
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇*
79* 有無想過要整容:冇*...
80* 覺得自己最令既地方:冇...=n=*
81* 有無界過手:冇!!
82* 最想養既動物:DoG DoG''
83* 覺得自己衰唔衰:OK啦~*
84* 有無兄弟姊妹:1111個牙妹*
85* 係唔係淆底怪:No掛*
86* 最唔相信邊個:.........
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:叫佢行開''
88* 見過最核突既事:冇喎*
89* 屋企有無種花:無牙``
90* 返學會唔會著冷衫:唔會*
91* 有無鍾意人:有!!=]
92* 最鍾意咩顏色:紫,,橙,,青,,黑
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:兩個都唔令!!
94* 知唔知道神係咩:知!!
95* 上咩堂先會訓覺:煲冬瓜''
96* 覺得你自己係屋企有無自由:有~*
97* 如果你有三個願望你想做咩:............
98* 最鍾意既運動係咩:排球*
99* 塔咩車返學:我係行路GA~
100* 眼唔眼訓:少少*
|
|
 2006-07-26 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|