聽遍最浪漫纏綿的歌

     聽幾多次也落淚的歌

       我才明愛恨因果

       懂得心痛恭賀

 

  愛情,,唔係人生既全部*但絕對佔左人生既大部份!!*




     

         ``*I   Hate   Some   People  !!*     

kaka94119
暱稱: `[S!U 嘉`]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
+ oil*
=p,,
攰攰*
26/8
結業禮...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Ada*...
Angel*
Carman*
JoEy*
KIKI~*
Mandy~*
MOMO
William*
牙欣,,*
Keroro
站內搜尋
                                                                                               2006 年 7 月 28 日  星期五 


慘慘慘!!><''

今日黃雨,,唔係幾想番學!!*=3=

      出門口果陣攞左把傘*點知落到去停左雨*= =

番到去同牙WINg吹左陣水就入課室Lu~*

      今日臨尾果陣,,

Mr Jones會抽D人扮演[[''Alex'']]同埋[[''Mei'']]做1111個conversation!!*

      Mr jones揀左Tommy,,之後佢叫Tommy揀1個女仔做[[''Mei'']]

點知佢揀左我喎*>n<''唉....慘慘慘!!*

      扮完之後,,個死人Wing係度狂笑!!*低低地*=.=

跟住,,禾*Wing 同埋Angel係度傾計計LA~*

      就係咁樣,,我又同牙Angel熟左NA!!*>v<''

*****死人Tommy,,我1111定會記住梨!!*****

'

 

       

 

 

2006-07-28 04:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                                                                                               2006 年 7 月 27 日  星期四 


So Lucky*

今日早左起身*,,>V<''

    刷完牙,,洗完臉就玩陣電腦LA~*

Than...就出門口Lu``*

    點知落雨!!*BUT好采有帶傘]]^^*

行行下,,突然有個人拍我博頭!!*

    原來系牙Wing''被佢嚇鬼死!!*以為晨早溜溜撞鬼!!= =

番到SchooL,,D人全部上灑去1樓等入課室''*

    等左冇耐就入課室Lu!!*

今日Mr Jones冇琴日咁好笑,,>n<''

   點名果陣,,Mr jones竟然問我我個名係讀*kaly*,,定*kelly*!!

起級無奈囉!!*=3=''

    ToDay111開始就要用1111鐘分諗一個Story*

咁少時間..點諗牙!!= =

    BUT好好采,,抽唔中禾出去講~*YA!!^^*

打後所有要出去講野既活動都抽唔中禾,,So  Lucky!!>u<''

   放學之後,,就同牙WinG齊齊去食野LU~*^^

  

 

 

 

 

2006-07-27 08:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                                                                                               2006 年 7 月 26 日  星期三 


問卷*


1* 今日係幾號:7月26日
2* 有心理準備做呢100條未:有*,,
3* 最鍾意聽咩歌:流行既歌''
4* 你有無潔癖: 冇''
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN*,,
6* 用8個字形容你自己依家既心情:
悶悶悶悶悶悶悶悶
7* 最後一次睇咩戲: Harry Potter444~*
8* 住係邊: 慈雲山*
9* 最想得到咩:冇喎!!*
10* 曾經愛過最衰既人: 冇,,
11* 有無後悔愛過佢:............
12* 有無想過幾時結婚: 有*
13* 你覺得最可怕既係咩: 讀書書''
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:Lee秋儀,,顏浩賢*
15* 如有識左幾耐: 6年*
16* 日記網址係咩:  http://blog.qooza.hk/blog.php?user=kaka94119
17* 最討厭的人或物:最討厭既人係''胡麗芬''
18* 屋企電腦係唔係廢既:唔係*= =''
19* 最想多謝邊個:我補習MisS,,Ada~*^^
20* 近排有咩令你有好大壓力:做暑期作業!!*>n<
21* 有無得罪過人:有,,*
22* 如果有得罪左邊個:ManY!!*=n=
23* 用咩牌子既筆做功課: Pilot*
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:少少*=.=
25* 第一次拍拖係幾時: 11碎''
26* 記咩最叻:唔清楚''
27* 有無講過粗口:緊有啦]]
28* 最討厭咩天氣: 潮濕*
29* 最鍾意哪細理:???*
30* 鍾意男定女:男!!=3=*
31* 支唔支持同性戀:No``*
32* 最討厭的數字:4444
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:唔知....
34* 有咩秘密唔同人講:
秘密...* >×<''
36* 數出你最愛既朋友: Wing,,Rainie,,Miki,,Annie,,Rain,,Winnie,,May,,Daisy!*
38* 係唔係乖學生:唔係
39* 依家幾歲: 12碎''
40* 數口叻唔叻: 唔叻~*
41* 去開邊間超級市場:百雞*

42* 你覺得你係咩人:人...
43* 口頭禪係咩:梨去死啦!!*><
44* 怕唔怕黑: 勁怕''
45* 上網多數做咩:DL歌``
46* ICQ no.係咩:289523279
47* 會唔會日日都打日記:會*
48* 幾度先會開冷氣:冇話幾度先開,,HoT就開架LA!!
49* 偶像係邊個:Cream,,楊丞琳,,光良*
50* 做左一半啦開唔開心:唔開心..= =
51* 最喜歡哪一套動畫:冇套中222''
52* 細細個個時得唔得意:好得意,,
53* 有D咩古怪既習慣:冇:::
54* 覺得自己尚算正常嗎:非常正常*
55* 做過最LOR既事:ManY
56* 讀近咩班:未分班喎*

57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:No*
 58* ICQ HANG左你會點:爆粗
59* 有無呃過最愛既朋友:無BO~*
60* 最鍾意香港邊一到:MK
61* 最鍾意講既單字:妖~~
62* 最討厭咩戀情:三角戀*
63* 鍾意睇邊一類型既戲:喜劇
64* 鍾意韓國定日本多D:日本*,,
65* 點解鍾意呢個國家:中2咪中2囉!!
66* 最怕既動物:樣衰就驚架啦]]
67* 依家有咩目標:讀大學!!*
68* 最想學習哪一種語言:日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:鬼知牙'
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:禾唔揀!!*
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:YA!!
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:白痴既人]]
73* 電視劇值唔值得追:好睇咪值LO``*
74* 會唔會幫呀媽做家務:1時時..
75* 你係屬於被動定主動既人:主動既人*
76* 形容你最討厭既人個樣:豆是眼,,豬鼻*
77* 上網最唔好既地方係咩:唔知WO*,,,
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇*
79* 有無想過要整容:冇*...
80* 覺得自己最令既地方:冇...=n=*
81* 有無界過手:冇!!
82* 最想養既動物:DoG DoG'' 
83* 覺得自己衰唔衰:OK啦~*
84* 有無兄弟姊妹:1111個牙妹*
85* 係唔係淆底怪:No掛*
86* 最唔相信邊個:.........
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:叫佢行開''
88* 見過最核突既事:冇喎*
89* 屋企有無種花:無牙``
90* 返學會唔會著冷衫:唔會*
91* 有無鍾意人:有!!=]
92* 最鍾意咩顏色:紫,,橙,,青,,黑
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:兩個都唔令!!
94* 知唔知道神係咩:知!!
95* 上咩堂先會訓覺:煲冬瓜''
96* 覺得你自己係屋企有無自由:有~*
97* 如果你有三個願望你想做咩:............
98* 最鍾意既運動係咩:排球*
99* 塔咩車返學:我係行路GA~
100* 眼唔眼訓:少少*

 

2006-07-26 09:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]