聽遍最浪漫纏綿的歌

     聽幾多次也落淚的歌

       我才明愛恨因果

       懂得心痛恭賀

 

  愛情,,唔係人生既全部*但絕對佔左人生既大部份!!*




     

         ``*I   Hate   Some   People  !!*     

kaka94119
暱稱: `[S!U 嘉`]*
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
+ oil*
=p,,
攰攰*
26/8
結業禮...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Ada*...
Angel*
Carman*
JoEy*
KIKI~*
Mandy~*
MOMO
William*
牙欣,,*
Keroro
站內搜尋
                                                                                               2006 年 8 月 12 日  星期六 


又同MIKI去雞雞Lu~*

今日1點幾CALL左牙珊,,

    叫佢去HollywooD行雞雞LA!!*><

我地去HW前*

    係慈中買左盒髮泥!!*

之後係Toilet度玩果盒髮泥!!=.=

    Than,,就去HW~*

去到,,

    就第一時間去影貼紙相LA''>U<

影完就陪MIKI去CP買鞋,,

    買完鞋,,

就行上慈中*

    係慈中行左陣就走人LU``xD

 

 

 

 

 

 

2006-08-12 08:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 



                                                                                               2006 年 8 月 11 日  星期五 


行街街*

今日成1:00先起身!!*So late''-0-

    豬後又同Brian傾電話Na!!>v<

唉,,*

    今日被佢講D野笑鬼屎牙~*wakaka''xD

3點幾果陣,,*

    就同牙媽,,牙妹去樂富買野LA!!*^^

行行下,,見到三位中年婦女*

    其中一個係[["闊太"]],,

其餘兩位就緊係跟尾狗LA!!*

    有一位又矮又肥既跟尾狗係咁啤住我WO!!

我就緊係啤番佢啦~*

    啤啤下,,

個闊太話''不如再周圍行下牙!!"

    果隻又矮又肥既跟尾狗就即刻變灑臉咁話

[[*好牙!!]]

    OH~*

那隻狗真係樣衰!!* -囗-

    之後就同牙媽,,牙妹去買野Lu!!=]

買左勁多野,,

    拎都拎屎人牙!!!!

=3=*----呠

 

 

 

2006-08-11 11:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 



                                                                                               2006 年 8 月 10 日  星期四 


>﹏<!!*

今日本來約左牙WinG去行雞雞既!!*

    BUT因為時間緊逼得濟,,

SO,,推左佢!!*SOR''

    之後同Brian傾電話NA''

傾傾傾傾傾傾傾傾到3:00!!

    3點幾果陣,,

就落左慈中接MIKI上黎我HOME玩!!*>v<

    我地玩左陣*...睇埋軍曹就去HollywooD影貼紙相!!^^

我地行行下*見到D好難得先見到一次既野.....

男:我地分手啦!

女:(喊緊):唔好Na!!

男:(憤努中):我忍夠梨D脾氣La!!

女:(''櫃''係地上面):唔好Na,,我求下梨,,唔好分手呀,,我會改架!!

男:梨同我行開牙!!我地都唔夾!!

女:(喊到好勁):我地好襯架!!

    豬後我同MIKI癈事多管閒事,,走左!!*

個女仔勁Hurt*都唔知佢會唔會做傻事!!*(驚驚)

    唉...問世間情是何物*直.........直...........(忘記了)=P

Than,,我地就去影相相!!*

    影完就去買Cream隻新碟~*

點知,,得果十首歌!!仲要冇MV!!(失望)

    我同MIKI周圍行下LA!!*

途中*有好幾個途人對住我笑''

    攪到我有D驚驚地......=.=

冇耐,,我地就行路上慈中!!*

    我地行係馬路中間,,好爽牙!!>u<''

番屋企果陣..*

    有隻黑色既DOG望住我*

好驚牙>﹏<

    入電梯仲恐佈,,得我自己一個人!!T^T

以後都唔會咁夜番HOME!!!!!

    而且今個月仲要係鬼節!!!!

大家都係唔好成日出街~~~~~*

 

 

 

 

2006-08-10 10:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]