| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 12 日 星期六  |
又同MIKI去雞雞Lu~*  |
今日1點幾CALL左牙珊,,
叫佢去HollywooD行雞雞LA!!*><
我地去HW前*
係慈中買左盒髮泥!!*
之後係Toilet度玩果盒髮泥!!=.=
Than,,就去HW~*
去到,,
就第一時間去影貼紙相LA''>U<
影完就陪MIKI去CP買鞋,,
買完鞋,,
就行上慈中*
係慈中行左陣就走人LU``xD
|
|
 2006-08-12 08:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
行街街*  |
今日成1:00先起身!!*So late''-0-
豬後又同Brian傾電話Na!!>v<
唉,,*
今日被佢講D野笑鬼屎牙~*wakaka''xD
3點幾果陣,,*
就同牙媽,,牙妹去樂富買野LA!!*^^
行行下,,見到三位中年婦女*
其中一個係[["闊太"]],,
其餘兩位就緊係跟尾狗LA!!*
有一位又矮又肥既跟尾狗係咁啤住我WO!!
我就緊係啤番佢啦~*
啤啤下,,
個闊太話''不如再周圍行下牙!!"
果隻又矮又肥既跟尾狗就即刻變灑臉咁話
[[*好牙!!]]
OH~*
那隻狗真係樣衰!!* -囗-
之後就同牙媽,,牙妹去買野Lu!!=]
買左勁多野,,
拎都拎屎人牙!!!!
=3=*----呠
|
|
 2006-08-11 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
>﹏<!!*  |
今日本來約左牙WinG去行雞雞既!!*
BUT因為時間緊逼得濟,,
SO,,推左佢!!*SOR''
之後同Brian傾電話NA''
傾傾傾傾傾傾傾傾到3:00!!
3點幾果陣,,
就落左慈中接MIKI上黎我HOME玩!!*>v<
我地玩左陣*...睇埋軍曹就去HollywooD影貼紙相!!^^
我地行行下*見到D好難得先見到一次既野.....
男:我地分手啦!
女:(喊緊):唔好Na!!
男:(憤努中):我忍夠梨D脾氣La!!
女:(''櫃''係地上面):唔好Na,,我求下梨,,唔好分手呀,,我會改架!!
男:梨同我行開牙!!我地都唔夾!!
女:(喊到好勁):我地好襯架!!
豬後我同MIKI癈事多管閒事,,走左!!*
個女仔勁Hurt*都唔知佢會唔會做傻事!!*(驚驚)
唉...問世間情是何物*直.........直...........(忘記了)=P
Than,,我地就去影相相!!*
影完就去買Cream隻新碟~*
點知,,得果十首歌!!仲要冇MV!!(失望)
我同MIKI周圍行下LA!!*
途中*有好幾個途人對住我笑''
攪到我有D驚驚地......=.=
冇耐,,我地就行路上慈中!!*
我地行係馬路中間,,好爽牙!!>u<''
番屋企果陣..*
有隻黑色既DOG望住我*
好驚牙>﹏<
入電梯仲恐佈,,得我自己一個人!!T^T
以後都唔會咁夜番HOME!!!!!
而且今個月仲要係鬼節!!!!
大家都係唔好成日出街~~~~~*
|
|
 2006-08-10 10:58 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 15 | »
|