5月21日
留係屋企養病 冇出到街
食左藥藥 好鬼攰~____~
全日訓教-v-
5月22日
同佢出左去玩
第1次同佢出咁遠A-A
好開心好幸福
首先我地去左食壽司
D壽司轉阿轉AvA
食到好飽^^又好味
仲記唔記得我寫左D咩係你隻手到
你話你都係架:P
食飽飽之後,我地去左冒險樂園玩-v-
挾到隻公仔 好可愛
之後周圍行 見到好多好得意既野
又見到隻熊仔好得意><
超級中意佢>v<不過咁貴-v-都係走左
行多1陣之後就搭車車番歸喇
坐左好耐車 佢攰得制訓左係我到=v=
雖然我都好攰 不過見佢訓得咁可愛 唔捨得叫醒佢
跟住落車車坐多陣就番屋企喇^^
5月23日
係屋企做功課+訓教
今晚又要出去食飯-/\-唉
又要等佢地傾傾傾完先走得/________________________\pk
|