4月2日*
去左做中史考察,
行行行,行左好耐,
影左1張相,跟住相機冇電-口-'
算數,跟住走佬-v-
去左天恆.搵人;P
比某某整喊左2次~v~
喊到又腫又紅u-u
內疚嗎.?-v-
跟住6點幾番屋企,
食完飯,好攰~
就訓著左,
訓到11點幾,
起身洗白白,on msn
跟住隻眼痛痛,2點就去訓教教!
4月3日*
7點幾醒左,
又好似前2日咁,隻眼好多野分泌出黎-v-
好唔舒服u____u;
要抹走佢,跟住阿媽問我咩事,
迫我滴眼藥水,痛死我喇-v-
跟住又訓過,
訓訓訓,9點比人嘈醒左\3/
跟住去左睇醫生...
喉嚨發炎;
眼角膜發炎;
咳嗽;
傷風感冒;
要多飲水,多休息-_-
跟住番屋企~v~
食左D野,跟住食藥藥;
D咳藥水可樂味架;P我中意><
又要滴眼藥水喇u-u唉.
眼仔/-\生性d好冇?又紅又腫又痛又痕又流眼水
乖喇/3\聽話!
|