朋 友 互 為 解 路 再 彎 風 很 大 祝 福 你 過 每 日 能 愉 快
kaka_114
暱稱: `Ka嘉:D
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-06
2011-02-18
1.14生日
14/9/2010
2010-08-31
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 461
今日人氣: 5
累積人氣: 3247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 3 日  星期六   晴天


眼仔u-u乖喇! 分類: 未分類



4月2日*

去左做中史考察,
行行行,行左好耐,
影左1張相,跟住相機冇電-口-'
算數,跟住走佬-v-

去左天恆.搵人;P

比某某整喊左2次~v~
喊到又腫又紅u-u
內疚嗎.?-v-

跟住6點幾番屋企,
食完飯,好攰~
就訓著左,
訓到11點幾,
起身洗白白,on msn
跟住隻眼痛痛,2點就去訓教教!

4月3日*

7點幾醒左,
又好似前2日咁,隻眼好多野分泌出黎-v-
好唔舒服u____u;
要抹走佢,跟住阿媽問我咩事,
迫我滴眼藥水,痛死我喇-v-

跟住又訓過,
訓訓訓,9點比人嘈醒左\3/
跟住去左睇醫生...

喉嚨發炎;
眼角膜發炎;
咳嗽;
傷風感冒;
要多飲水,多休息-_-

跟住番屋企~v~
食左D野,跟住食藥藥;
D咳藥水可樂味架;P我中意><
又要滴眼藥水喇u-u唉.

眼仔/-\生性d好冇?又紅又腫又痛又痕又流眼水
乖喇/3\聽話!


 



2010 年 3 月 14 日  星期日   晴天


情人節快樂 分類: 未分類


情人節快樂嗎?

我好開心阿.

訓足成日,仲唔開心?

4年單身情人節,我一定要挨過;)

希望你地有一個開心既情人節喇..