今日天氣好唔穩定aH` 一時落雨; 一時好好天; 所以我決定離埋係間房到; 開冷氣xD 一邊享受我既冷氣; 一邊做我既功課; 一邊聽我既歌;) 不知幾舒服aH` 做做下功課; 細佬冇喇喇add`我0o0 佢講d野搞到我冇晒心情v__v 細佬; 你真係要退出.? 我問你退出係唔係因為我.?定係我自己多心.? 你話係自己既問題;唔關我事 但係又點會唔關我事wo/__\ 你退唔退出都好; 都係你自己決定; 轉左校之後; 祝你開心快樂..!`