朋 友 互 為 解 路 再 彎 風 很 大 祝 福 你 過 每 日 能 愉 快
kaka_114
暱稱: `Ka嘉:D
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-06
2011-02-18
1.14生日
14/9/2010
2010-08-31
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 461
今日人氣: 5
累積人氣: 3255
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


2009-07-23 分類: 未分類
今日第一日番學上增強班-v-;

估唔到全班都係增強ah

今日我地12:35左右;

去到天恆;

跟住跑番學校;

就黎番到學校;但係我地仲未見到力高v__v

所以就打比佢;

但係冇人聽>0<

我地唔知點好;但係個陣就黎遲到喇;

我地只好番學校等喇;

番到學校;見到個鍾;

就黎12:45;但係仲未見到力高ah`

我地好驚;佢會唔會遲到呢0_0

再等左一陣;佢終於番喇^_______^

我地番到學校見到好多人都著PE衫-_-部份人著校服;

但係佢事先都冇同我地講要著PE衫;

我地點知姐-v-激死我;

跟住集完隊之後;就去左禮堂;

第一堂;英文T^T

可憐;;

第二堂;中文

中文都幾充實;

滿意^v^

過左2個鍾;上完兩堂之後;

小息;30分鐘

跟住我地就係廁所到呆等左30分鐘= =

跟住又集隊上番禮堂上第三堂既;數學

仲以為數學應該幾好的;

不過悶到死左;

D數;簡單._.v

好不容易終於4:30;

係時候說再見;

跟住;我地就去商場睇野^____^

行左一陣;

就各自番屋企`

今日增強班之旅完^3^


















 


2009 年 7 月 18 日  星期六   陰晴不定


2009-07-18 分類: 未分類

今日天氣好唔穩定aH`

一時落雨;

一時好好天;

所以我決定離埋係間房到;

開冷氣xD

一邊享受我既冷氣;

一邊做我既功課;

一邊聽我既歌;)

不知幾舒服aH`

做做下功課;

細佬冇喇喇add`我0o0

佢講d野搞到我冇晒心情v__v

細佬;

你真係要退出.?

我問你退出係唔係因為我.?定係我自己多心.?

你話係自己既問題;唔關我事

但係又點會唔關我事wo/__\

你退唔退出都好;

都係你自己決定;

轉左校之後;

祝你開心快樂..!`