| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 11 日 星期二  |
| +v+豪爽的一天`` |
分類: 未分類 |
今日番學都ok ah`
起碼冇之前咁悶+v+我覺得
Miss wong教英文;幾驚佢問我地班-0-'
中文呢- -+
跟之前差不多吧;
數學;都ok喔.!
4:30後^v^
我就陪candice買野;
跟住番屋企;等我期待的壽c0v0
番到屋企;等到8:00先出得去食
害我係家裡白等一回.v.怒.!
去到+__+第一時間攞位._.v
等左一陣陣陣陣陣之後;
入得了haha`
入到去0v0
1個2個排排坐等住食水果咁+v+
跟住叫食野: )
我拎起個餐牌
哇;貴到咩咁=0=
睇到咁貴都唔想食了-v-
不過mama今天發了瘋+0+
狂叫._.v
不過.
她叫得爽;我們食得更爽xD
哈```
食左好多好多好多野+v+好味ah`
第一次食海膽-v-不是想像中好味;
炸蝦超超超超正.! gd
食食下^0^我同丫哥係到玩;
超超超HAPPY`+v+
第一次同丫哥笑得咁開心0v0
食完玩完之後;
比丫哥呃左去北江-0-
佢話有野買- -+
誰知..-_-閉門了!
白行~
不過都唔錯吧;食完野;行下當做運動^v^
之後行去買雪糕^0^丫哥請;正ah``
最後就滿載而歸咁番屋企; )
Happy`Happy`Happy`Happy`Happy`的一天
爽ah``+0+
|
2009 年 8 月 2 日 星期日  |
| 想你`妹^3^ |
分類: 未分類 |
妹`
你係奧門玩得開心嗎0v0
我諗一定好happy喇$v$
六千0﹏0
好野要大家一齊分享喔+v+
正所謂有福同享;hehe
你係奧門玩得開心d喇;
不過記得買手信喔xD
最重要既係快D番黎丫T^T
我地好掛住你ah`
家姐們係香港等你;
等你星期一;一齊上學去^v^
記住喔;
妹`
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|