今日同佢地返學啦,,返到去勁抄ih呀,,死得喇我!!
中文成班得幾個人識背C..SO..大半班人都要抄!
當然有我呢位咁勁既中文科科長啦,,..ENG..
見返呀SIR喇,,佢隻手唔知做咩,,妖..聽O個個咩講座,,好KAI呀!
吳林烽個白痴答問題又答錯喎,,樣衰呀!!XDDDDDD
放學要同MISS LEE背埋先走得..落到去打波,,
小彬B唔知做咩..佢唔中意O個個咩唔知咩,,姐係呀童細佬..
鵬鵬同姣婆良2個白痴又走過黎同我地打,,好KAI呀=.=
同濠濠同呀琳走,,
放O個陣等張寶啦,,去左2A出面,,O個條8婆又叫我入去一齊玩喎,,
收皮啦,,睇你點媾唔到仔牙,,ON9!跟住你做咩你估我唔知牙_死KAI子..
我地班有野勁過你就唔係垃圾啦..人話你垃圾你又話返人垃圾,,跟尾狗..咩都跟人..CHEAP爆..
你食屎啦..講姣呢家野..遠遠都唔夠你黎啦//O係我屋企走搭小巴拎盒粉係咁茶都唔叫姣牙,,冇野講LOR*
你今日O係2A班房同囉囉做咩唔叫姣牙,,食啦!
仲有我想講,,我痴都唔痴佢啦..咖呢啡一個!痴佢做咩呀,,你屈我都用下你個豬腦啦!
你唔底得我同佢FD,,我地唔倨你JA..走啦!而家邊個係邊個隻狗都心照啦,,邊個成日痴住我地呀,,
而家邊個唔夠彊串呀!?你自己今日O係扮哂野JA..你話我唔夠彊串你..好似係你係咪O係度討好我地成隻9咁架播,,
講清楚D好喎..2A冇咩人撐你就去搵班高佬..有冇CHEAP D呀
|