| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 4 月 14 日 星期五  |
| DREAM* |
分類: 未分類 |
|
|
呢2日發左2個好搞笑GE夢!!
第1個0係MACAU發GE!夢見我同LUM,,韓琳,,羅彬佢地一班!
個丫SIR系好C00L的!特別錫LAM*..原來佢系教哂LAM D功夫去破壞地球*
我地知道左之後..朱咪咪就教我地!我地就保衛返地球!!超勁>V<"
第2個夢!!超開心..佢打黎,,我地話去睇FAN打波*
傾左好耐,,哈!!!
THEN佢MAMI話佢,,就CUT左線了,,
THEN去到美心WO0!我同FAN一張桌,,
佢就同小廷對坐,,陳綺芯同學坐佢格黎餵緊佢食野!!
芯同佢講;:死八公!食野啦!一掌打爆你個頭丫拿!! ]]
{{我發夢都諗酊芯打佢,,可想言知佢系打得佢幾勁丫!!}}
THEN NGKACHUN用D DOVE同D洗頭水媾埋一齊WO0..
整左我個頭度..,,話要整2合一既野!勁多泡泡*
我就系咁搵次所NA*..其實哩個夢仲有好多!!但我吾記得左... |
|
|