今日勁累呀,,返到去啦..早讀-0- chin..好悶..訓左,,!lfed..勁好笑,,余寶同concon互爆!!xd math,,呀sir又冇返,,sci,,訓左2堂..第一次咁累ja! lunch-0-我勁中意5+1呀..唉,,好煩呀!! 綺莉同張寶o個度....唉! 勁煩呀!! 打波,,6點幾先走-0-都唔知點解呢排日日都係咁,,成日都係呢個time..then就同琳,,樊一齊走// 又係咁,,又見到!!