kakaa
暱稱: heytze
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
my new diary*
祈小玲!!*
DREAM*
BBQ*
friendly*
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 56
今日人氣: 3
累積人氣: 2271
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


勁悶-0- 分類: 未分類

今日好遲起身-0-
早會..好悶..好最都係佢地D男仔講下笑野等我地唔洗咁悶!XD
ENG,,好悶,,MAT各5SIR有返,,又係悶!IH又係!!MUSIC,,中文都係!!!!!
哼..!!悶死了!!LUNCH-0-又係悶的..
今日唔知做咩,,勁咬人!!好似老鼠咁!但我咬到鵬鵬一下就好似好痛咁,,但我咬左唔雞業咁多次都冇事GE..車!
CL...想死呀..HELP!!
放啦..同何浩B同呀CAT佢地打波啦..打左一陣又周圍走,,周圍打!
同琳去大球場,,我唔想返屋企呀..又冇人!!去OK..買野飲,,佢話又用9招,,以為佢講下,,點知真係!!
我同呀樊好唔知點,,我地買左細杯,,但用左中杯,,哈!!
同佢地玩..何浩B去左女廁!!仲去埋TOILET TIM!!哈,.,.
我同呀樊叫佢帶我地入男廁又唔帶喎!!
諗起好多O個陣D野!!講戴志龐抽筋我就諗起上次同翠佢地打波,,
廷同彥2個打走個波人地叫佢2個拾返就扮抽筋..勁好笑!!
走O個陣吳林烽O係度扮野,,好似咩咩咩咁,,勁恐怖!
跟住有個人以為何浩B佢地打佢..勁好笑!
聽日練波,,O個單野都唔知點!!!!老婆仔鬧死呀,,快D買返個波啦你地!!

9TH新相!!






訪客留言 (返回 kakaa 的日誌)


衰妹一族_沙律 於 2005-11-26 12:28 AM 發表:
你話呢!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



樊 於 2005-11-24 08:56 PM 發表:
咪係low!!!!快d買番個波喇....如果唔係唔借波比我地
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係!!佢地一日推一日,,勁黑人憎!!
Posted at 2005-11-24 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



衰妹一族_沙律 於 2005-11-24 08:29 PM 發表:
你連佢到咬...
服左你呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊個''佢''先..
HEE*
Posted at 2005-11-24 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]