今日好遲起身-0-
早會..好悶..好最都係佢地D男仔講下笑野等我地唔洗咁悶!XD
ENG,,好悶,,MAT各5SIR有返,,又係悶!IH又係!!MUSIC,,中文都係!!!!!
哼..!!悶死了!!LUNCH-0-又係悶的..
今日唔知做咩,,勁咬人!!好似老鼠咁!但我咬到鵬鵬一下就好似好痛咁,,但我咬左唔雞業咁多次都冇事GE..車!
CL...想死呀..HELP!!
放啦..同何浩B同呀CAT佢地打波啦..打左一陣又周圍走,,周圍打!
同琳去大球場,,我唔想返屋企呀..又冇人!!去OK..買野飲,,佢話又用9招,,以為佢講下,,點知真係!!
我同呀樊好唔知點,,我地買左細杯,,但用左中杯,,哈!!
同佢地玩..何浩B去左女廁!!仲去埋TOILET TIM!!哈,.,.
我同呀樊叫佢帶我地入男廁又唔帶喎!!
諗起好多O個陣D野!!講戴志龐抽筋我就諗起上次同翠佢地打波,,
廷同彥2個打走個波人地叫佢2個拾返就扮抽筋..勁好笑!!
走O個陣吳林烽O係度扮野,,好似咩咩咩咁,,勁恐怖!
跟住有個人以為何浩B佢地打佢..勁好笑!
聽日練波,,O個單野都唔知點!!!!老婆仔鬧死呀,,快D買返個波啦你地!!
9TH新相!!
|