今日自己成點先起身自己都唔知=0='' 同3表,,公出左去大埔食野啦..同3表行街街!! 行左去O個間野叫HEIB,,大減價呀!![[幫佢賣下廣告先,,因有我個名..KEE]] 行街返元朗,,搭巴士-0-同張寶傾電話//講左好多野,,講埋俾佢知了,,佢都諗唔到原來.. 返到元朗去左公司拎錢先..去左木棉,,又去左喜利改裙.. 呀琳今日好似好唔開心咁,,唔知做咩..好唔知點.. 回家後玩電腦啦..仲未做功課!死得=0=