今日勁遲呀!!嚇死我呀-0-!!CHIN-唔記得做咩喇!!
LFED-悶悶的!!最衰都係黃屎軒!!勁煩..MISS LEE講唔到野..麻X煩!!
第一個小息,,同KAPO同樊樊落左去食野,
MATH-0-..小偉今日講野我都明..吾吾!
第2個小息-0-..同小樊子落左去搵MISS HO..佢話未有BOX =)
佢又話LUNCH同我地出去買野..
SCI啦..訓左2堂..ZZzz
LUNCH,,同MISS HO同呀樊出左去啦..MISS HO叫我地買完自己返去先,,
我地買完先1點半,,買左飯返去食-0-見到呀婆-0-勁O擒,,佢F.3咋播!
我同呀樊一致認為佢偷出黎= =''
返去啦..食野-0-ENG..又係訓..
TEST..唔雞業我同佢紮牛屎..笑死我!!
放啦..去左搵MISS HO啦..佢俾左個BOX O個D我啦..
我落左去同KAMAN整,,整下整下KAMAN借左波!!
我又打..KAKA..!!又冇做了!!
覺得男丙開上手好勁呀,,[[即使唔係排球隊既男仔都係!!]]
打波-0-返家!!
|