kakaa
暱稱: heytze
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
my new diary*
祈小玲!!*
DREAM*
BBQ*
friendly*
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 56
今日人氣: 46
累積人氣: 2314
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天


妖! 分類: 未分類

你慳d啦濫交精!!超不鋸你**我撐君LOR*你有冇咁無聊呀,,特登開倨XANGA鬧君!?
''近排同張寶疏左...我要多番同張寶傾緊...唔可以俾黃x君同佢一齊...張寶同何文文好番啦...希望佢地唔好要嘈交啦~''
我好想知你呢句野點解LOR*疏左你就諗下點解啦''ON9**今次我幫佢LOR*成Q日痴住人""
人地又吾中意同你一齊都要痴**死K胎!真系慘LOR*俾你痴O個D人""你自己以為人地好重視你…
吾該你啦,,人地吾想HURT你咋``日日打電話黎煩人**又吾知自己煩WO0!人地吾想同你一齊就要霸住人…咩事呀你!?
君同佢一齊關你Q事牙!?你吾抵得人地同君玩吾同你玩牙!?吾抵得咪去搵你2D D人LOR*
張寶華同何志文一齊同做咩關吾關你事牙!?成Q日問人地點..你都系想佢地散跟住何志文同你一齊姐"
同你講::你妄想!  何志文會中意你!?成日O係度拆散人地""發電廠!扮咩好中意輸卵管姐''
你而家吾系仲好中意何志交架咩!?吾系中意何志文多過輸卵管咩!?就算你+鹽+腊等張寶華同何志文散又點姐!?
佢地吾會因為你呢個小人而分手洩俾你LOR*不過何志文都吾會中意你架啦…死濫交精!
何志文會同你一齊''莫俊賢都變男人啦!__________________KAI的嘛!?
ON9架‥人地同邊個一齊就中意O個個人''要人送你返屋企""FD既仔你都搶,,CHEAP成咁""
君同豪一齊又要加入*瑩同飛一齊又要加入**收皮啦‥人地每段感情都要有你份架啵…!?
又何志文又孫俊傑又葉健豪又戴志龐又何卓飛又黃振遠又卓錦鵬又陳家俊  ‥
真系O哂嘴LOR*
6個仲吾夠,,O個時仲要媾羅彬同劉晉源WO0,,算吧啦,,你冇望架喇!! 
你同孫俊傑散關黃裕君咩事呀!?佢都冇中意過你,,同你散正常啦…咁遲散益左你啦!
人地系有中意你既..同意你個嘴同你個波LOR*佢自己講既]]而家又O係度拉FD WO0!
你諗下有冇人俾你拉啦‥青佢地鋸你咩!?吾知醜咁痴埋黎,,LUNCH又痴住哂!
我最撚憎人放我飛機LOR*自己入都冇入過黎就話冇人**等你成半粒中,,都ON9!
你而家想入排球隊''想創你個胃LOR*你想入,,問過我地未呀!?就算小明俾你入我地女丙同女乙都吾會俾LOR*
又吾識打又扮勁!同你打波就O係度姣仔!又特登打D波去D仔度WO0!ON9架啵…!
成PAT屎咁,,而家MIZ SO吾錫你關君咩事呀!?有撚病!你自己同孫俊傑一齊佢先吾錫你JA,,賴得就賴!

濫交牌發電廠!






訪客留言 (返回 kakaa 的日誌)


ka"" 於 2006-01-21 07:06 PM 發表:
叉希講得好!! ""莫俊賢都變男人啦""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hahahaaaahaaaaa..
Posted at 2006-01-22 12:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ta 於 2006-01-21 12:23 PM 發表:
aii..咁熱鬧ca.?diu..我想講咩呢... 隻手cool哂.. 我cut佐hair ar=)*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

DIU咩DIU!?DIU邊個呀!?
我都系''我都CUT左..咁岩既,,
Posted at 2006-01-21 01:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



衰妹一族_沙律 於 2006-01-21 08:21 AM 發表:
希希∼∼* 我幫你地呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

欣欣**THX"
其實你今次應該系話幫君^^
Posted at 2006-01-21 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LUM* 於 2006-01-20 06:24 PM 發表:
嘩嘩嘩!!睇真D超瀲喎你地鬧得... 加油丫""我撐你地丫!!!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝!!***
Posted at 2006-01-21 01:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙君 於 2006-01-20 01:47 PM 發表:
你講得岩牙''..!!! 佢正一係個濫交怪囉''..!!! 佢收皮啦''.. 佢邊位牙''..? 成日想整散人地''..!! 佢話如果唔係同我8年同學 都會打我wo''.. 佢收啦''...!!!! 佢會咩''...? 黎牙''..好驚添''..!! 我上堂先啦''...88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打你咁神奇!? 不要緊! 我地拎鼻屎鼻涕同鼻毛整鬼佢!!
鼻屎彈死佢''鼻涕浸死佢''鼻毛吉死佢!XD
可能佢用上手打佢自己個波打黎打你呀>﹏<
 
HUUUUUUUUU*舒服哂!
Posted at 2006-01-20 01:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]