你慳d啦濫交精!!超不鋸你**我撐君LOR*你有冇咁無聊呀,,特登開倨XANGA鬧君!?
''近排同張寶疏左...我要多番同張寶傾緊...唔可以俾黃x君同佢一齊...張寶同何文文好番啦...希望佢地唔好要嘈交啦~''
我好想知你呢句野點解LOR*疏左你就諗下點解啦''ON9**今次我幫佢LOR*成Q日痴住人""
人地又吾中意同你一齊都要痴**死K胎!真系慘LOR*俾你痴O個D人""你自己以為人地好重視你…
吾該你啦,,人地吾想HURT你咋``日日打電話黎煩人**又吾知自己煩WO0!人地吾想同你一齊就要霸住人…咩事呀你!?
君同佢一齊關你Q事牙!?你吾抵得人地同君玩吾同你玩牙!?吾抵得咪去搵你2D D人LOR*
張寶華同何志文一齊同做咩關吾關你事牙!?成Q日問人地點..你都系想佢地散跟住何志文同你一齊姐"
同你講::你妄想! 何志文會中意你!?成日O係度拆散人地""發電廠!扮咩好中意輸卵管姐''
你而家吾系仲好中意何志交架咩!?吾系中意何志文多過輸卵管咩!?就算你+鹽+腊等張寶華同何志文散又點姐!?
佢地吾會因為你呢個小人而分手洩俾你LOR*不過何志文都吾會中意你架啦…死濫交精!
何志文會同你一齊''莫俊賢都變男人啦!__________________KAI的嘛!?
ON9架‥人地同邊個一齊就中意O個個人''要人送你返屋企""FD既仔你都搶,,CHEAP成咁""
君同豪一齊又要加入*瑩同飛一齊又要加入**收皮啦‥人地每段感情都要有你份架啵…!?
又何志文又孫俊傑又葉健豪又戴志龐又何卓飛又黃振遠又卓錦鵬又陳家俊 ‥
真系O哂嘴LOR*
6個仲吾夠,,O個時仲要媾羅彬同劉晉源WO0,,算吧啦,,你冇望架喇!!
你同孫俊傑散關黃裕君咩事呀!?佢都冇中意過你,,同你散正常啦…咁遲散益左你啦!
人地系有中意你既..同意你個嘴同你個波LOR*佢自己講既]]而家又O係度拉FD WO0!
你諗下有冇人俾你拉啦‥青佢地鋸你咩!?吾知醜咁痴埋黎,,LUNCH又痴住哂!
我最撚憎人放我飛機LOR*自己入都冇入過黎就話冇人**等你成半粒中,,都ON9!
你而家想入排球隊''想創你個胃LOR*你想入,,問過我地未呀!?就算小明俾你入我地女丙同女乙都吾會俾LOR*
又吾識打又扮勁!同你打波就O係度姣仔!又特登打D波去D仔度WO0!ON9架啵…!
成PAT屎咁,,而家MIZ SO吾錫你關君咩事呀!?有撚病!你自己同孫俊傑一齊佢先吾錫你JA,,賴得就賴!
濫交牌發電廠!
|