今日竟遲到!!其實我都冇遲到!!個死人李志文話我遲wo0,,都未響神曲!!.\ /.佢話吾會響wo0..on9!咪又系響左!!
妖!!俾好多人望l0R*死人頭黃裕君仲潤我''哼!!第一堂MATHS堂!O係CANTEEN上..又同鼻屎劉平玩!!真系乖!
PTH..冇帶書>X<要請班既人食珍寶珠!哼..佢仲要留我地WO0,,搭一先放,,小佢!!
同祈佢地快快落去..最後一碗都俾我買埋!羅彬同女人,,KAPO丫祈都冇得食!哈``勁LUCKY!!
上到去一轉入5樓小明就O係我面前出現大叫1C既同學仔!!嚇Q死我!!仲彈左一彈!!
ENG""悶的!我聽MP3!!ASSM,,悶的!!VA,,佢講左一堂野..一堂寫野,,我寫完啦..MR WHEATON黎左..
佢同我地一齊寫,,佢寫左[[大吉大利]]同BY ANGUS雲吞,,ANGUS系佢叫祈寫的!雲吞系佢叫我寫的!
但佢死吾信我!!系都話雲吞系鬧佢好肥!!真系丫!!LUNCH社際..我系十卜友社但覺得考社WIN的!
唉..D人啦,,系咁撐考社WO0,,自己又友社架啵!!哈``上小明度,,要開會..冇得睇!!
妖!!班死人F.1又吾黎,,點傾呀!?ON鵰!!又吾交WO0,,典佢地丫''咁就幫小明整學界証!!
咁就返去上SCI喇..哈哈``佢講左一堂野就俾我地自己做WB喇..
WUU···友社系WIN左的!!勁的!!
放啦..要去午點,,去完打波!!之後又同埋譚家裕佢地打..廷就話黎叫我地幫佢地開GAME..
打啦..佢地D波好大力!!打都我地丫.. .\ /.'' MISS CAT好惡死= =''周公好搞笑,,整到隻手''個樣超搞笑!
吾知邊個打左個波去打緊BASKETBALL O個D人度!!O係個人下面系咁彈下彈下!勁好笑!!!!笑到盡!!
走了,,去天盛打..打左陣..葉健豪走黎恰我!FUCK佢丫!!
佢打完我地就打啦..羅彬同樊2個又恰我!!之後就變左羅彬一對3!去左另一邊..佢地用個排球打網球..勁搞笑!
我就O係度畫羅彬的手冊,,走了!羅彬買左4粒珍寶珠俾我..仲欠我3粒!但我欠佢6粒!!
回家了!!仲有我今日吾記得幾時嚇劉平,,佢都傻架!佢好驚!哈哈``好成功!!
P.S 你今日好勁^^
丫貓你好白痴^^HAHAHAAAAA,,
自己打自己覆!XDXDDDD
|