黃小姐..我相信我在日記打m0t也不太關你事l0r*!
我而家明話你地班奸架啦,,你吹鋸牙!?
仲要勁串嘴,,win左咋,,咁又點姐,,洗吾洗咁囂呀,,
輸左比賽0既時候又吾見你咁多野講*
0係度周圍唱,,知你地班勁啦,,但不是話你勁l0r*
咁串嘴,,班排你吾好俾2g win到呀,,
我一定串爆你l0r* .\_/.