今日又差點遲到!*約左lum,,佢家姐今日終於見到佢喇..搞笑``HA*
返到去就好乖咁收功課!*我琴日好乖咁做哂功課喇!!*但MATHS好似未做..
集隊!*同丫樊系咁講鬼戲呢個問題!!很驚呀聽都..我同樊發現原來卓錦鵬同戴志龐對鞋都系ADDIDAS架!*
第一堂系中文!*MIZ LEE冇返!*NG SIR代,,串佢真好玩!*
SD子仔T0 夢夢!!成堂都系咁..又收功課..SO BAD..D人成日都吾交.\ /.
ENG!*悶的!!*又冇得睇野!*小息!*遲左上黎..又系俾人記名..真系丫!*
諗諗犀照..其實都好感動架!!*SCI啦..悶的..仲要幫午點寫埋POSTER!*
IH..又SD子仔..SD左俾夢夢同LUM..第2個小息落左去..丫LUM就俾人話緊..
打左中,,我去DT!*何志文搶左我本野啵,,白痴架..!*DT悶到我死!!*
LUNCH..肥雀好9L0R真系..咁對丫LUM..挑佢..睇佢都中意14啦..
仲要咁玩丫LUM..正PK,,而家痴埋D人度就系咁!*仲成日系CANTEEN大大聲話我!!*挑佢!!
開會啦,,上堂!*MATH又系悶..又串佢同sd子仔..放喇..
打波..劉XX報串話丫童叫人打佢,,典!*冇野睇!!!*.\ /.
丫LUM嬲左君..女人都系..今日令我以後都吾想打排球..今日下手又吾得,,上手都吾得!!*連開波都吾得呀!!PK!!
晚點同CHI傾電話..個幾中..爆分中/0\ 佢約左我地25/3 10:00-12:00 AT - KL..
|