今日返學喔*!返到去知丫LUM冇返! POLINE去左比賽=0- 功課收死我哇!
個個都話CHIN堂前交=0- IH X2..悶!* 丫SIR2堂都系同我地對WS**
第一個小息落左去食野..俾鵬鵬玩死=0=''佢叫我幫佢買野..D錢都吾知點!!
仲有佢2個拎完D面之後整到個盆成個水塘咁!!俾佢地吹悵..
ENG..MR WHEATON同我地上既最後一堂NA!* 都系悶=0-
今日系5-4-5.. XP 第2個小息!*同E莉落左去一陣..上去見到MR WHEATON,,
就同佢玩玩,,佢欠我30粒糖喔!*XD MATH冇做功課**個屎忽頭杰佬真系好衰架!*
死人雞子又吾交功課WO0!!用丫LUM本書.\ /.
MUSIC..條KAI子KAI左咁0係樓梯鬧人! 白痴左//
LUNCH落左去一陣,,搭5就要上返去,,午點!今日丫SIM,,MAN TING開咪,,
山山同NIC0就監製! 今日不成功!!!****下次我系做山山今日GE工作!
諗緊要咩歌好*** CHIN,,好9呀!*我個鼻今日好慘呀!!
佢地圍攻我個鼻呀!!嗚 !! 小明又整我個鼻啵!! 放左就去小明度..冇人GE
落去同佢地拖地,,點知拖完佢就落雨=0- FK
上去同小明傾左陣就去丫波波,,返公司!返屋企!! 做功課喇,,掰!
|