今朝返去差D遲!第一次呃返去..拎返JACKET俾韓琳*
我今日冇著JACKET,,冇俾人捉!LUCKY!!上到去班主任課*
聰聰俾人罰..余寶都系,,BECAUSE佢地琴日上英文堂唱百變小櫻..
唱左好多次MIZ LEE都吾收貨..S0 MIZ LEE話中文堂唱過!!
IH..余寶又得罪YIP SIR NA*..小息落左去食野..
ENG丫SIR又著低V NA*勁SEXY***頂..小明成日都話我呷丫樊醋..低B,,我又吾系中意羅彬*
第2個小息我就溫書,,勁乖" 中文默書* 50分..岩岩好..= ="
MIZ LEE要聰聰唱歌NA* 勁好笑,,但MIZ LEE吾俾人笑!成班吾俾笑個樣勁好笑
LUNCH都吾知點..同ORIS傾左好耐..唉!
PE..落雨冇得上!!一堂自修..NGLAMFUNG同NGKAIYIP傳子仔,,俾丫樊同關晉讀左出黎!!笑死..
PS..1) 咪Q咁八啦..咩都吾知就唱唱唱!!
PS..2) 吾好喊啦..
|