今日早會無啦啦又要跟學號企..HATE.\ /. 咁我就會同佢分得好衰架NA*..D F.3俾梁SIR鬧..我地行先! 上到去IH堂!!佢成堂俾我地溫書,,就問書** 小息都系落去食野,,好接近呀,,XD! ENG又系俾我地自己溫書!CHIN做TEST*吾識的! LUNCH開會,,2莉吾知做咩嬲左我同劉平WO0!! PE又俾我地自由活動"" 放左好乖咁0係CANTEEN溫書! 同LUM去YL食野,,傾計!