今日好攰,,今朝仲要係唔記得食藥呀
不過算啦,,今日都仲算係順利既一日
起瑪,,頭果2堂既PDCC堂
做左個好得意既聽業性向測試
(R, I, A, S, E, C )
姐係
R=實際型
I=研究型
A=藝術型
S=社會型
E=企業型
C=常規型
|
測試
|
R型
|
I型
|
A型
|
S型
|
E型
|
C型
|
|
第一部分
|
7
|
5
|
11
|
11
|
6
|
7
|
|
第二部分
|
3
|
3
|
7
|
7
|
4
|
5
|
|
第三部分
|
5
|
0
|
5
|
4
|
5
|
7
|
|
第四部分A
|
2
|
1
|
4
|
3
|
3
|
3
|
|
第四部分B
|
2
|
1
|
5
|
4
|
4
|
4
|
|
總計
|
19
|
10
|
32
|
29
|
22
|
26
|
最高分: A 第二高分: S 第三高分: C
你的職業代碼: A S C
我將來做既工,,可以係
Artist, Police
Musician, Instrumental
Type Copyist
Optical-Effect Layout Person
Singing Messenger
要set up 個目標。
今日既小測係做既時候都冇咩野點既
係問左so c 一題咁多,,我都已經覺得我好勁架啦
不過,,出黍既成績應該都唔好得去邊啦
4x分到啦,,我諗一定有既
不過...mc就真係差d啦,,一半都冇
之後,, 今日係小測完左啦,,又係聽書既時間啦
我真係唔可以係電腦室上堂啦
成日都係掛住玩,,都唔可以專心聽書啦
今個星期日就係mother's day啦
仲未知果日送d咩比mama呀
算啦星期6 請左mama飲早茶。
唔知啦...聽日既pre's 聲都仲未得呀
仲要呢!?
下個星期二就係om既大考啦,,
點算呀。
多謝大佬幫我搵到呢首歌呀
本來好想轉埋做背景音樂架
但係唔知係唔係個網有d問題,,轉唔到
加上我又搵唔到順midi呀
歌詞如下
日落大道 落日未到 美態也不老
沿途亦盡是浪漫 沒因天陰失卻了分數
沒因風高 遺忘掉那 優美與構圖
少少失真 仍然是美 始終感覺到
當中的美好 你會讚嘆太浪漫太好
靜待浪漫 浪漫未到 鬥志也不老
仍然願日日夜夜 付出關心不計較分數
若彼此都 能磨練到 相愛似信徒
少少失真 仍然是美 始終感覺到
當中的美好 你會看到你便是最高
*毛衣皮褸樽領衫 多稱身都不暖身
我也發病全身抖震 沉默氣氛驅使我下沉
旁人受創 撥動傷感
炎夏 冷冬 春與秋 多著衫都不暖身
我要靠旁人的親吻 成就我一生中的使命
長期做戀人身後 忠誠守護的天使*
用盡力量 用盡力氣 要愛要爭氣
無聊地默默靜候 就此空等怎踫上福氣
用些姿色 來回贈那 雙眼裡好奇
加點體恤 遺忘任性 傷都不說悲
珍惜悲與喜 天光一刻你便學會飛
Repeat*
盼望可以
你就是這樣待我..不斷把我從悲傷中領回來...你就是我永遠的守護天使...
歌名係守護天使 歌手係鄧健泓
|