*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 46
累積人氣: 5529
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 10 日  星期六   雨天


好味既米線呀!! 愉快 分類: 未分類

今日,,星期6

由於尋日訓唔夠既關係,,加上今朝早都好遲先訓

所以,,今朝既6點半訓...訓到10點幾就要起身

個人好攰,,不過都冇辦法

<女人愛鬥大> 我都差唔多睇晒啦

都係得12集姐,,所以尋日就訓遲左

...

之不過,,點解10點幾就要起身

都係因為我既媽媽大人呀

佢話想去樓下食早餐呀

咁我啦,,阿妹啦,,同媽媽就3人行咁食左個麻麻地既早餐

好耐都冇試過星期6/日出街食早餐咁啦

...個感覺都係好眼訓,,好攰

下個星期2既大考都未開始呀

係食完早餐過後,,我就又訓過啦

到我下一次起身既時候都5點幾~6點啦

咁都冇咩點既,,訓唔夠去邊都唔得啦

之後好開心,,因為今晚可以出去一陣呀

食左個期待已久既譚仔過橋米線呀

 

其實今朝都可以算係食左米線既,,不過譚仔又唔同味皇呀

差好遠呀*

都係譚仔好食d

 

由觀塘行左去9龍灣,,感覺良好...因為可以行下街

睇下野,,可惜冇錢既關係,,只可以window shopping

有阿ken陪我呀

雖然今日落雨,,仲唔細呀,,不過都係落下停下

仲要咁岩得咁橋,,

可以同HELLO KITTY 影相呀,,好開心

  <---中國隊,,haha加油

  <牆都係KITTY啦,,好令呀

 <點解會冇KITTY份架..唔公平呀

  

 

...開心在可以係宜家買到野比媽媽

話晒聽日都係mother's day,,買份禮物比媽媽都唔錯啦

 

之後係apm11樓,,打左一鋪咁多機...開心在

好想好想打機,,唔開心在,, 點解打機都係差左d

 

讀書又唔見我好好地讀,,打機又可以咁比心機

我都得架啦...要諗清楚自己將來既路

行得好d,,自己都冇咁辛苦,,係咪!?