今日,,星期6
由於尋日訓唔夠既關係,,加上今朝早都好遲先訓
所以,,今朝既6點半訓...訓到10點幾就要起身
個人好攰,,不過都冇辦法
<女人愛鬥大> 我都差唔多睇晒啦
都係得12集姐,,所以尋日就訓遲左
...
之不過,,點解10點幾就要起身
都係因為我既媽媽大人呀
佢話想去樓下食早餐呀
咁我啦,,阿妹啦,,同媽媽就3人行咁食左個麻麻地既早餐
好耐都冇試過星期6/日出街食早餐咁啦
...個感覺都係好眼訓,,好攰
下個星期2既大考都未開始呀
係食完早餐過後,,我就又訓過啦
到我下一次起身既時候都5點幾~6點啦
咁都冇咩點既,,訓唔夠去邊都唔得啦
之後好開心,,因為今晚可以出去一陣呀
食左個期待已久既譚仔過橋米線呀
其實今朝都可以算係食左米線既,,不過譚仔又唔同味皇呀
差好遠呀*
都係譚仔好食d
由觀塘行左去9龍灣,,感覺良好...因為可以行下街
睇下野,,可惜冇錢既關係,,只可以window shopping
有阿ken陪我呀
雖然今日落雨,,仲唔細呀,,不過都係落下停下
仲要咁岩得咁橋,,
可以同HELLO KITTY 影相呀,,好開心
 
 
<---中國隊,,haha加油
<牆都係KITTY啦,,好令呀
<點解會冇KITTY份架..唔公平呀

...開心在可以係宜家買到野比媽媽
話晒聽日都係mother's day,,買份禮物比媽媽都唔錯啦
之後係apm11樓,,打左一鋪咁多機...開心在
好想好想打機,,唔開心在,, 點解打機都係差左d
讀書又唔見我好好地讀,,打機又可以咁比心機
我都得架啦...要諗清楚自己將來既路
行得好d,,自己都冇咁辛苦,,係咪!?
|