唔知係唔係個天都有感覺架...
感覺到全國人民為四川既事而唔開心,,
連續落左2個雨啦,,平時睇落去,,落雨既時候都可以係好靚
因為,,好多好多既故事都可以係發生係雨天,,係一個約隱約見既天氣
2個人一齊雨中散步,,都可以係一件樂事...
但係,,今日既我...冇出到街呀,,見到落雨濕濕,,
好似心情都跟住down左落去。
(係唔係因為落雨既關係,,想去邊都唔方便啦!?)
好耐都冇見過咁既日子加上咁既天氣...
落雨比我既感覺,,仲係個天有野想表達出黍
只不過係人類唔明白"佢"姐
尋日知道自己今日唔駛返學之後,,個人都好似係遊手好閒
想搵d野做啦,,又唔知做d咩好!?
聽到既都係一陣陣既麻雀聲...(因為平時都係咁,只不過今日唔駛返學...都唔知係好定唔好啦)
唔知點解我真係對麻雀冇興趣。(因為太嘈既關係吧!?/自己冇咁高深既學問啦!)
不過由於太攰既關係,,又唔想出去煮早餐比自己食呀
咁等下等下..到差唔多6點半先進食我今日既第一餐
唔知係唔係藥已經唔需要再食既關係...飲食既時間又開始唔定時啦*
可惜食既野都係粥,,
今晚7點幾既飯都已經食唔落去啦。
留係房裡面都唔知睇左幾多套戲啦
MIS既功課
都係靠阿Him幫下我...haha
第3題,,點做呀!? 都係唔識做。
聽日阿Him就去杜拜啦,,其實杜拜又有咩好去呀
...聽阿Him講,,杜拜係一個沙漠(你唔講,,我真係唔知呀!!)
仲知好多謝你教我做Mis功課...
祝你可以去杜拜玩得開心d,,係一個5日4夜既camp可以有好多好事發生
不過凡事都要適可而止,,顧住自己身體要緊呀。
唔知點講我既感覺...好多去做好一樣野
但係好似樣樣都做唔好,,有希望仲好過唔希望!唔係咁架咩!?
咁希望我每件事都可以做到,,最好就做到最好^^,,(貪心)
係同阿男傾電話果短短幾分鐘,,就知道成班fd,,係畢業之後好難再約出黍一齊聚舊啦
珍惜依家既一切...難得再有機會出黍見面啦。
|