*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 95
累積人氣: 5302
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


全國哀悼第2日 呆滯 分類: 未分類

唔知係唔係個天都有感覺架...

感覺到全國人民為四川既事而唔開心,,

連續落左2個雨啦,,平時睇落去,,落雨既時候都可以係好靚

因為,,好多好多既故事都可以係發生係雨天,,係一個約隱約見既天氣

2個人一齊雨中散步,,都可以係一件樂事...

 

但係,,今日既我...冇出到街呀,,見到落雨濕濕,,

好似心情都跟住down左落去。

(係唔係因為落雨既關係,,想去邊都唔方便啦!?)

好耐都冇見過咁既日子加上咁既天氣...

落雨比我既感覺,,仲係個天有野想表達出黍

只不過係人類唔明白"佢"姐

 

尋日知道自己今日唔駛返學之後,,個人都好似係遊手好閒

想搵d野做啦,,又唔知做d咩好!?

 

聽到既都係一陣陣既麻雀聲...(因為平時都係咁,只不過今日唔駛返學...都唔知係好定唔好啦)

唔知點解我真係對麻雀冇興趣。(因為太嘈既關係吧!?/自己冇咁高深既學問啦!)

 

不過由於太攰既關係,,又唔想出去煮早餐比自己食呀

咁等下等下..到差唔多6點半先進食我今日既第一餐

唔知係唔係藥已經唔需要再食既關係...飲食既時間又開始唔定時啦*

可惜食既野都係粥,,

今晚7點幾既飯都已經食唔落去啦。

 

留係房裡面都唔知睇左幾多套戲啦

MIS既功課

都係靠阿Him幫下我...haha

第3題,,點做呀!? 都係唔識做。

 

聽日阿Him就去杜拜啦,,其實杜拜又有咩好去呀

...聽阿Him講,,杜拜係一個沙漠(你唔講,,我真係唔知呀!!)

仲知好多謝你教我做Mis功課...

祝你可以去杜拜玩得開心d,,係一個5日4夜既camp可以有好多好事發生

不過凡事都要適可而止,,顧住自己身體要緊呀。

 

唔知點講我既感覺...好多去做好一樣野

但係好似樣樣都做唔好,,有希望仲好過唔希望!唔係咁架咩!?

咁希望我每件事都可以做到,,最好就做到最好^^,,(貪心)

係同阿男傾電話果短短幾分鐘,,就知道成班fd,,係畢業之後好難再約出黍一齊聚舊啦

珍惜依家既一切...難得再有機會出黍見面啦。