*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 63
累積人氣: 5658
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 16 日  星期五   和暖


職業講座,, 鬱悶 分類: 未分類

好好地既星期5,,點解要早半個中頭返到學校喔

今日,,我都早左d出門口

一心仲諗住自己今日一定遲到...點知都係遲少少姐

...9點7左右返到學校...

最早果一個都應該係阿sir啦

之後joyce佢地都唔遲到,,唔知今朝個電話,,打比我係有咩事呢!?

haha,,因為太趕時間,,要去toilet

 

今日我用左d時間,,dl到唔知facebook要我dl左先玩到既野

我尋日玩左多幾次既紀錄,,冇晒啦

我地班既人真係遇強越強呀。

 

今日上既QMS堂...聽既比玩既少好多

成日都掛住玩呀...haha

今日呢!!好開心可以早半個鐘放學

但係,,之後就得返8個人去,,下午既講座

仲有3個,,1個就返左屋企,,另外2個就唔知去d咩啦(我諗一定唔差掛,,話晒人地有頭有面)

...可惜係1點左右既時間,,好難搵位呀

 

咁我地其餘8個人,,兵分兩路...me,poyi,soc,shan shan就一齊食

我地都諗左陣先去左(大家食)度食野呀...估唔到d刀削面比我之前黍食既

差好遠...都唔知點解仲要有咁多人呀= ="

 

不過好又一餐唔好又一餐啦...咩都加價,,係人工唔加價

之後...仲上左去圖書館,,腳步聲既關係...咩都要小心翼翼呀

 

之後...見到阿ling同jasmine台上既表現,,都ok啦

睇得到既係有付出過,,正所謂(台上一分中,,台下十年功)haha..誇張法

之後聽到一位叫洪小蓮女士上台之後

噩夢就開始啦...聽佢既語言好似係好斯文咁,,不過我真係唔知點解

我既感覺都係(佢同om/hrm miss係冇咩2樣)

 

見到佢對台上13位同學既評語...

唔知點解(模擬面試)...一心都諗住幫emily打氣...

點知佢一題都冇問到emily呀...個個都問,,點解係唔問emily喔>0<

不過見到...唔同人既見解,,明白到唔係事事都盡如人意

唔係個個僱主都係用客觀既角度去請人

唔多唔少有主觀既成份呀

 

用左個舉手既方法去投票

係唔係又晒時間,,又主觀呀...*嬲*

 

之後...遲左足足成個鐘頭既時間先放學

心想都係返屋企架啦

但係,,又受唔住打機既誘惑呀

咁就同埋shan,emily,money,joyce,me...

一人用左10蚊買幣玩^-大富翁-^

好好玩呀,,好似最好運既都係我...haha(又自己讚自己啦)

哈哈..唔係好得你地,,都未必可以玩到半個鐘以上呀...

 

拎左一個作成紀念...haha

開心架..(有好多bouns)

 

好似玩完都差唔多8點啦

搭車返屋企...點解阿ken又話一齊食反

出左一出太子

食完左啦...就返屋企啦

傾又好多野...開心左好多。

 

有件事,,作為結尾

見到一對情侶,,唔知因咩事

個男既又係咁fing開女仔隻手

係唔係...個女仔做錯左d咩野

令到個男既咁唔開心呀

定係,, 佢地之間一定有d誤會

點解唔好好珍惜對方,,有意冇意咁做左d傷害對方既事

最終戀情告終啦。

 

祝大下間有情人終成眷屬