好好地既星期5,,點解要早半個中頭返到學校喔
今日,,我都早左d出門口
一心仲諗住自己今日一定遲到...點知都係遲少少姐
...9點7左右返到學校...
最早果一個都應該係阿sir啦
之後joyce佢地都唔遲到,,唔知今朝個電話,,打比我係有咩事呢!?
haha,,因為太趕時間,,要去toilet
今日我用左d時間,,dl到唔知facebook要我dl左先玩到既野
我尋日玩左多幾次既紀錄,,冇晒啦
我地班既人真係遇強越強呀。
今日上既QMS堂...聽既比玩既少好多
成日都掛住玩呀...haha
今日呢!!好開心可以早半個鐘放學
但係,,之後就得返8個人去,,下午既講座
仲有3個,,1個就返左屋企,,另外2個就唔知去d咩啦(我諗一定唔差掛,,話晒人地有頭有面)
...可惜係1點左右既時間,,好難搵位呀
咁我地其餘8個人,,兵分兩路...me,poyi,soc,shan shan就一齊食
我地都諗左陣先去左(大家食)度食野呀...估唔到d刀削面比我之前黍食既
差好遠...都唔知點解仲要有咁多人呀= ="
不過好又一餐唔好又一餐啦...咩都加價,,係人工唔加價
之後...仲上左去圖書館,,腳步聲既關係...咩都要小心翼翼呀
之後...見到阿ling同jasmine台上既表現,,都ok啦
睇得到既係有付出過,,正所謂(台上一分中,,台下十年功)haha..誇張法
之後聽到一位叫洪小蓮女士上台之後
噩夢就開始啦...聽佢既語言好似係好斯文咁,,不過我真係唔知點解
我既感覺都係(佢同om/hrm miss係冇咩2樣)
見到佢對台上13位同學既評語...
唔知點解(模擬面試)...一心都諗住幫emily打氣...
點知佢一題都冇問到emily呀...個個都問,,點解係唔問emily喔>0<
不過見到...唔同人既見解,,明白到唔係事事都盡如人意
唔係個個僱主都係用客觀既角度去請人
唔多唔少有主觀既成份呀
用左個舉手既方法去投票
係唔係又晒時間,,又主觀呀...*嬲*
之後...遲左足足成個鐘頭既時間先放學
心想都係返屋企架啦
但係,,又受唔住打機既誘惑呀
咁就同埋shan,emily,money,joyce,me...
一人用左10蚊買幣玩^-大富翁-^
好好玩呀,,好似最好運既都係我...haha(又自己讚自己啦)
哈哈..唔係好得你地,,都未必可以玩到半個鐘以上呀...
拎左一個作成紀念...haha
開心架..(有好多bouns)
好似玩完都差唔多8點啦
搭車返屋企...點解阿ken又話一齊食反
出左一出太子
食完左啦...就返屋企啦
傾又好多野...開心左好多。
有件事,,作為結尾
見到一對情侶,,唔知因咩事
個男既又係咁fing開女仔隻手
係唔係...個女仔做錯左d咩野
令到個男既咁唔開心呀
定係,, 佢地之間一定有d誤會
點解唔好好珍惜對方,,有意冇意咁做左d傷害對方既事
最終戀情告終啦。
祝大下間有情人終成眷屬
|