*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 16
累積人氣: 5778
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 15 日  星期四   和暖


藥都唔記得左食呀 愉快 分類: 未分類

今日,,起身,,做完例行公事之後

...返到學,,個冷氣好凍

唔知係唔係d藥唔夠勁,,令到我食左藥又開始眼訓啦

...今日上ken sir堂都好似冇咩精神咁呀

好多既字都唔識得點去讀

又唔知點解呀...(@@")

係lunch 食左個都ok既反,,可惜食左藥咁耐

食既野都係冇咩胃口,,感覺好差呀

...今日聽埋左lillian,,emily,,阿姍佢地3個人既pre's聲

估唔到,,咁多咁難既英文呀,,聽到我都係明得果少少

最開心既都係係104室上堂

但係,,成日都掛住係電腦室上堂呀,,上左堂都學唔到野

咁考試果陣都唔知點算啦。

今日收到好多facebook既禮物呀,,好多都係by lillian呀=]

最可惜係我部機係冇得玩facebook入面既gs呀=[

...唉*見到佢地打機,,自己又冇得打呀

係勞工處搵到既工...唔知係唔係真係會請我呢!?

久久冇見到既相呀,,拎到啦

睇下

全班相呀...令令令令令呀

 

今晚,,可以同個阿翼打AOE啦,,因為我尋日都唔得閒二,又未安裝

哈哈=]

但係,,係食反之前果陣先開始話打

(大戰左3個中頭先後...)

勝負都仲算係未分架,,因為真係要食反啦,,(夠晒鐘食藥啦)

...

好開心=] 可以係屋企打機...唔開心,,因為仲有藥要食。

聽日仲要早半個中頭返到學校呀,,提早半小時上堂。

下個星期1又要考HRM...咁今日星期5~日都係用作溫書之用呀

...唉*...今個星期6~日都係冇得出街呀

遲d就得閒d,,可以玩耐d