今日,,起身,,做完例行公事之後
...返到學,,個冷氣好凍
唔知係唔係d藥唔夠勁,,令到我食左藥又開始眼訓啦
...今日上ken sir堂都好似冇咩精神咁呀
好多既字都唔識得點去讀
又唔知點解呀...(@@")
係lunch 食左個都ok既反,,可惜食左藥咁耐
食既野都係冇咩胃口,,感覺好差呀
...今日聽埋左lillian,,emily,,阿姍佢地3個人既pre's聲
估唔到,,咁多咁難既英文呀,,聽到我都係明得果少少
最開心既都係係104室上堂
但係,,成日都掛住係電腦室上堂呀,,上左堂都學唔到野
咁考試果陣都唔知點算啦。
今日收到好多facebook既禮物呀,,好多都係by lillian呀=]
最可惜係我部機係冇得玩facebook入面既gs呀=[
...唉*見到佢地打機,,自己又冇得打呀
係勞工處搵到既工...唔知係唔係真係會請我呢!?
久久冇見到既相呀,,拎到啦
睇下

全班相呀...令令令令令呀
今晚,,可以同個阿翼打AOE啦,,因為我尋日都唔得閒二,又未安裝
哈哈=]
但係,,係食反之前果陣先開始話打
(大戰左3個中頭先後...)
勝負都仲算係未分架,,因為真係要食反啦,,(夠晒鐘食藥啦)
...
好開心=] 可以係屋企打機...唔開心,,因為仲有藥要食。
聽日仲要早半個中頭返到學校呀,,提早半小時上堂。
下個星期1又要考HRM...咁今日星期5~日都係用作溫書之用呀
...唉*...今個星期6~日都係冇得出街呀
遲d就得閒d,,可以玩耐d
|