...本想留係屋企溫書既我
因為發生左d事,,所以求其搵左d藉口就出左去啦
...搭左順風車...去吹左一陣好強既風
個人都好似醒唔晒,,好攰,,又暈車浪呀
都唔知點解,,我又唔會dislike 車呢樣野呀
之後,,坐左一陣...
等埋人地收工,,心想係出去食反架
點解最後真係食"反"呀
...感覺都ok既,,最可惜既係,, 冇得飲汽水呀
食左藥...感覺都唔好得去邊
今日既溫書進度就冇咩啦
LQ最後2題都唔知係咩呀!?
但係...今日既打機進度好好呀
我用左3蚊...打左TIME CRISIS 4 呀
...我打到去直昇機果度...打到大佬果陣先好似先continue呀
好開心,,可以打到去個大佬finish呀
仲打到去用燈照下照下,,(好黑個畫面)
之後...打埋有個"龍"係3個screen 有好多蟲果關呀
最後都win到
不過唔知,,係唔係打完之後,,有continue到啦
打到森林果關,,不過我都係第一次打到去咋
不過continue既次數一定唔只一次..好似2~3次啦
最後...都係過唔到STAGE 2呀
哈哈=]下次要再努力d。
之後又去左另外一間玩 TOUCH SCREEN d 低b gs
好開心,,可以3個人玩到第13~15關找錯處呀
仲開心既係...有警察check我身份證呀
...點解我入黍果陣佢地又唔check我喔
要我入左錢先check我呀,,,(係唔係唔抵得我有得玩,,你地冇得玩呢!?haha)
之後到玩到冇得玩啦,,越來越難呀
之後又玩埋廚師
都唔錯呀,,玩到去90分啦
haha~ 同上次差唔多
不過今次多左人。
之後,,搭bus 返屋企啦
到屋企到10點幾~11點啦。
本想溫書既...不過點解溫書會因心情去轉變
因心情而溫到幾多。
聽日要再比心機d呀~
尋日買既6合彩,,今日個結果係
...冇個中..
因為我簡左 1,11,19,21,27,31仲有一個唔記得...haha
仲知就冇我份啦...因為尋日太好運啦
因為大富翁呀haha~
|