第一科既考試...OM
係一科好難既科呀,,因為我唔識既關係,,定係我已經對miss有左先入為主既觀念
唔知點解尋日,,自家製既notes,,好似已經變得冇意義啦...

所以今日係放左學之後,,除左去左覆診,,
今次既藥都唔少呀,,好似仲多左呀
但係睇埋今次之後,,醫生話
(如果冇咩事都唔需要再黍睇我啦...!!) HAHA
希望真係可以食埋今次呢d藥之後
就可以唔駛再食藥啦。

食左野,,食完藥,,打完針...
就去左新之城,,個心就好想打機...
不過都唔平呀,,所以就去左奧運呀
目的都係一樣,,打機呀
最想最想玩既都係,,籃球機呀
好正呀,,雖然話就係話2蚊都係貴
不過我都唔知幾度平過呢到啦。
之後...好開心呀,,過到150分係STAGE 2=]
仲玩到去244分TIM呀。
好似好耐都冇試過咁高分呀=]
見到高達既新機,,個感覺好得意
但係,,我諗我唔會想走去玩
今日既一場挑機...個感覺就係都係比人打死既
明明都係2對2
次次死先果個都係我
都只可以怪我既技術未夠家呀...
所以玩左一場就冇再玩啦...
最開心既係玩學徒呀(好高分呀)仲一個差就到full mask啦
仲有係一開始就死左一條命既我
都可以打到去,,7x命果個大佬到呀,,雖然最終都係壯烈犧牲左。
打完機,,係7仔買左野飲,,係成個星期第一盒既冷飲呀
有一盒好好味既燒賣,,
因為前面果個人既事故,,令到我因禍得福呀
多左一粒燒賣食呀,,多謝姐姐,,(希望你唔到再為左d咁既人勞氣啦)
熊仔又冇晒印花啦...7仔下次又會有d咩呢!?
之後,,搭左叮叮,,開心在可以坐係上層呀,,可惜得果2~3個站...
如果下次可以搭耐d,,個feel會唔會再好d呢!=]
見到一間好大間既街市。
好懷舊...
 
冇咩點變,,人如果都可以咁,,都唔錯呀
見到機鋪入面既人,,目光都轉移到我既身上,,
個感覺好怪,,唔知點解,,陌生既人...比人既感覺
係唔係都係怪怪地呢...因為我係人地既地頭上。
最後,,上左人地到打左陣機,,
10點幾先食dinner呀
仲要撞到人地個妹呀haha
好好味既m記呀... 雖然都係冇tamama
但係,,都算係開心架啦。
返到屋企,,感覺都係最舒服既
係就係亂d,,不過感覺係warm既。
藥又會唔會係甜d呢!?
|