*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 23
累積人氣: 5618
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 13 日  星期二   和暖


第一科既考試 愉快 分類: 未分類

第一科既考試...OM

係一科好難既科呀,,因為我唔識既關係,,定係我已經對miss有左先入為主既觀念

唔知點解尋日,,自家製既notes,,好似已經變得冇意義啦...

所以今日係放左學之後,,除左去左覆診,,

今次既藥都唔少呀,,好似仲多左呀

但係睇埋今次之後,,醫生話

(如果冇咩事都唔需要再黍睇我啦...!!) HAHA

希望真係可以食埋今次呢d藥之後

就可以唔駛再食藥啦。

食左野,,食完藥,,打完針...

就去左新之城,,個心就好想打機...

不過都唔平呀,,所以就去左奧運呀

目的都係一樣,,打機呀

最想最想玩既都係,,籃球機呀

好正呀,,雖然話就係話2蚊都係貴

不過我都唔知幾度平過呢到啦。

 

之後...好開心呀,,過到150分係STAGE 2=]

仲玩到去244分TIM呀。

好似好耐都冇試過咁高分呀=]

 

見到高達既新機,,個感覺好得意

但係,,我諗我唔會想走去玩

今日既一場挑機...個感覺就係都係比人打死既

明明都係2對2

次次死先果個都係我

都只可以怪我既技術未夠家呀...

所以玩左一場就冇再玩啦...

 

最開心既係玩學徒呀(好高分呀)仲一個差就到full mask啦

 

仲有係一開始就死左一條命既我

都可以打到去,,7x命果個大佬到呀,,雖然最終都係壯烈犧牲左。

 

打完機,,係7仔買左野飲,,係成個星期第一盒既冷飲呀

有一盒好好味既燒賣,,

因為前面果個人既事故,,令到我因禍得福呀

多左一粒燒賣食呀,,多謝姐姐,,(希望你唔到再為左d咁既人勞氣啦)

熊仔又冇晒印花啦...7仔下次又會有d咩呢!?

 

之後,,搭左叮叮,,開心在可以坐係上層呀,,可惜得果2~3個站...

如果下次可以搭耐d,,個feel會唔會再好d呢!=]

 

見到一間好大間既街市。

好懷舊...

冇咩點變,,人如果都可以咁,,都唔錯呀

 

見到機鋪入面既人,,目光都轉移到我既身上,,

個感覺好怪,,唔知點解,,陌生既人...比人既感覺

係唔係都係怪怪地呢...因為我係人地既地頭上。

 

最後,,上左人地到打左陣機,,

10點幾先食dinner呀

仲要撞到人地個妹呀haha

好好味既m記呀...  雖然都係冇tamama

但係,,都算係開心架啦。

 

返到屋企,,感覺都係最舒服既

係就係亂d,,不過感覺係warm既。

藥又會唔會係甜d呢!?