今日,,可以出到街,,
已經係好開心既一件事
本來閒來既星期日, 都係一個出街既日子
…好彩屋企人掛住打麻雀,,遺忘左我…
不過,,我都好乖啦,,出左去一陣姐
去左買T-shirt,, 點知明明今日又出旺角既目的係
買返上次買唔到既長頸鹿既T-shirt…
點解,,行多陣,,件3就唔見左啦。
冇左想要既果隻色呀,,咁都冇計啦
行下行下,,經過上次儀姐買3果間鋪頭
好想買既果件3呀,,比阿ling姐姐呃掂左我
買左啦,,好令呀,,雖然係一件好長既3,,不過可以分開
2件去著呀^^v
好野,,都算係買到野呀
之後,,阿ken又話買呢件好睇呀
咁又買多左一件啦
一黑一白…haha~
黑白雙煞,,永冇嗌烚…
之後,,打左一陣gundam,,
點解好似又差左d咁既…唉
搵日得閒真係要操左一下呀。
…原來,,玩左成日都冇食過d咩
個肚好餓,,返到黍屋企食左個杯面就食左lu~
|