今日,,星期3 上完上午既CBE之後,,
就放學啦,, 今日咁岩又係咖喱放假既日子
咁我地就約左出旺角...
開始發覺,,CBE堂學既野,,阿sir講既野,,同埋我聽到既野,,都係
非常hand sell feel..自己教過都話好..雖然係對起住天地良心,,有人幫你做證,,你有教到書
又話...聽唔聽係你既事...
唔知點解,,我有d睇唔起...自視清高既樣子(讀書係一定唔夠架啦,,仲有好多野要學)
點解可以花費咁多既金錢係讀書方面呀,,唔知搵到錢就可以啦嗎!?
...之後,,好辛苦之等到放學..又要遲放學TIM呀。
去左旺角,,諗左好耐先諗到去邊間食呀,,眼見個menu...
見到既都係自己唔食得既野...點解會咁架
心情一度低落...開心既係,,可以有紅湯飲呀
咖喱又可以好少少辣呀...都ok既,,雖然我唔係好食得辣呀。
不過真係好多送,,又好多好多既反呀。
 
haha~都仲算係食左野啦,,個肚好飽=](好滿足^^)
之後,,我今日黍旺角既目的,,明明係買鞋架...
點知鞋係最後先買架,,行左旺中好耐...眼見到好多好多既令3,,令款
不過價錢都唔係d咩問題,,問題係我唔夠錢呢...
不過都好開心,,可以買到d出街著到既3啦
同埋返學又著到既3呀。
smart casual,,我好想買條褲呀
250蚊一條...太貴呀。
不過著落去都幾舒服,,睇下點啦
買到既,,我都會買。
仲有2,3件衫,,我都好想好想買架...
但係基於自己又唔係高,,又唔係點特別瘦果類人
著左上身,,感覺就會好怪架啦,,一來人地係畢竟係modal
自己就係一個普通既女仔
咁我最後都冇買到呀
買左件背心呀,,一條裙啦, 一件19蚊既T 仲有係一對1吋半既高跟鞋呀
開心既係,,可以一齊行下街,,傾下計。
我地行到6點幾7點
儀姐打比我,,之後3個人一齊行街呀,,
儀姐買左條裙呀(識左儀姐咁耐,,都冇咩見到佢著裙架...我諗條裙都ok既^^)
之後,,我因為係度諗左好耐想買既鞋
都唔平呀(點解平時買開60~80蚊既)
依家要199~399既...我真係有d = ="呀>o<好貴呀
最後儀姐又約左個FD出黍呀,,原來係個男仔黍架喔
之後阿KEN左到左啦
不過都唔關我同咖喱事啦
因為,,我要返屋企食飯,,咖喱都係~
阿KEN就陪左我搭地鐵呀。
最後,,去左pie and tart,,食左個pie...好味
去埋m記買野食比麻麻就返左屋企啦
今日行左好耐街,,買到好多野,,好開心呀。
返到黍屋企,,做埋少少MIS
玩多陣AOC就訓左啦...點知玩果D簡單任務都成3個中...好攰呀個人~
|