*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 59
累積人氣: 5379
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 21 日  星期三   和暖


終於可以買到衫啦~ 感動 分類: 未分類

今日,,星期3 上完上午既CBE之後,,

就放學啦,, 今日咁岩又係咖喱放假既日子

咁我地就約左出旺角...

開始發覺,,CBE堂學既野,,阿sir講既野,,同埋我聽到既野,,都係

非常hand sell feel..自己教過都話好..雖然係對起住天地良心,,有人幫你做證,,你有教到書

又話...聽唔聽係你既事...

唔知點解,,我有d睇唔起...自視清高既樣子(讀書係一定唔夠架啦,,仲有好多野要學)

點解可以花費咁多既金錢係讀書方面呀,,唔知搵到錢就可以啦嗎!?

 

...之後,,好辛苦之等到放學..又要遲放學TIM呀。

去左旺角,,諗左好耐先諗到去邊間食呀,,眼見個menu...

見到既都係自己唔食得既野...點解會咁架

心情一度低落...開心既係,,可以有紅湯飲呀

咖喱又可以好少少辣呀...都ok既,,雖然我唔係好食得辣呀。

不過真係好多送,,又好多好多既反呀。

 

haha~都仲算係食左野啦,,個肚好飽=](好滿足^^)

之後,,我今日黍旺角既目的,,明明係買鞋架...

點知鞋係最後先買架,,行左旺中好耐...眼見到好多好多既令3,,令款

不過價錢都唔係d咩問題,,問題係我唔夠錢呢...

不過都好開心,,可以買到d出街著到既3啦

同埋返學又著到既3呀。

smart casual,,我好想買條褲呀

250蚊一條...太貴呀。

不過著落去都幾舒服,,睇下點啦

買到既,,我都會買。

仲有2,3件衫,,我都好想好想買架...

但係基於自己又唔係高,,又唔係點特別瘦果類人

著左上身,,感覺就會好怪架啦,,一來人地係畢竟係modal

自己就係一個普通既女仔

咁我最後都冇買到呀

買左件背心呀,,一條裙啦, 一件19蚊既T 仲有係一對1吋半既高跟鞋呀

開心既係,,可以一齊行下街,,傾下計。

我地行到6點幾7點

儀姐打比我,,之後3個人一齊行街呀,,

儀姐買左條裙呀(識左儀姐咁耐,,都冇咩見到佢著裙架...我諗條裙都ok既^^)

 

之後,,我因為係度諗左好耐想買既鞋

都唔平呀(點解平時買開60~80蚊既)

依家要199~399既...我真係有d = ="呀>o<好貴呀

 

最後儀姐又約左個FD出黍呀,,原來係個男仔黍架喔

之後阿KEN左到左啦

不過都唔關我同咖喱事啦

因為,,我要返屋企食飯,,咖喱都係~

阿KEN就陪左我搭地鐵呀。

最後,,去左pie and tart,,食左個pie...好味

去埋m記買野食比麻麻就返左屋企啦

 

今日行左好耐街,,買到好多野,,好開心呀。

返到黍屋企,,做埋少少MIS

玩多陣AOC就訓左啦...點知玩果D簡單任務都成3個中...好攰呀個人~