家嘈屋閉既日子,,點解偏偏要為左小事而唔開心
小小野都可以嘈足半個中,,心裡面有幾多幾多個唔願意
次次媽媽都係難過,,爸爸就自以為是,,賺到錢就唔顧一切。
食餐飯都唔見得係開心既,,媽媽又冇錢呀,,想去邊度都唔得呀
見到媽媽咁既樣,,我就咩都做唔到,,
一個好地地既家,,竟然一d家庭既感覺都冇…
點解偏偏呢d野係冇可避免架呢,,唔通呢一切都係傳統既思想,,
封建既制度所引起既…
如果要怪既話,,又可以怪邊個呢!? 岩唔岩又點樣去做定奪呢!?
有冇人可以話比我知,,我可以點樣做呀。
辛苦既人,,只係媽媽一個,,其他人呢…做既只係單單打打
點解媽媽要咁辛苦喔,,點解我唔可以好好地讀書報答媽媽喔
同屋企人相處都咁難,,咁日後又點算呢!?
我到底做錯左d咩呀,,咩都幫唔到手呀…返工賺錢
媽媽已經夠辛苦架啦…我唔要再見到媽媽既辛苦呀…
我知道…我連自己既情都未做得好,,但係我會努力做好架啦
只希望媽媽唔好離開我地呀,,聽見媽媽話想走已經有數百遍啦…
我真係驚媽媽終有一日會”一走了之”…我唔會怪媽媽架
我仲要好好地賺錢養媽媽呀。
|