*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 5
累積人氣: 5435
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


bOXING day... 驚訝 分類: 未分類

原來今日係去迪士尼既好日子

不過...我起到身先算啦

加上今日都尚算係紅日

聽完baba, mama 同埋d 朋友話。

咁都係改期好過啦

費事排隊都排餐死

出左旺角行左陣...之後就去左打邊爐啦

點解同班唔識既人...都可以打到既

都唔係咩問題...但係都係果句啦

冇左手提...真係有d想死呀

之後...同左華華同黃峍佢地去左傾計計呀

都係例牌...啦...一個跟住一個咁走

之後最後...都係咁啦

可以傾到咁耐計

原來人既一生好脆弱

冇一定既永遠...根本永遠本應唔存在

冇永遠...永遠姐係咩!?

點解人要拍拖!? 係因為舒服...因為需要

定係因為人拍我拍呢!?

講真果句:  我唔信冇真愛既存在

之但係...有冇可以有永遠...我深信冇

有人話打風都打唔甩...又有人經唔起煽風點火

到底點解要咁煩呀

...有冇d簡單d既方法呀

今日...

比我見到好多殘酷既真相

拍拖既..係2個人...係一張合同

散既只因...其中一方既請辭...

好簡單既一句...我唔適合你

咁就可以啦...合同都會自動銷聲匿跡

..可以既話

唔好比我知道...會好d掛

我今日同新相識既朋友中...

見識到..1年半既companion

都可以散

之前阿him又係咁...對唔住...如果阿him見到

請唔好見怪

因為我見到karen呀  佢同一個...男仔一齊

唔知點解...可能係我潛意識有觀念..

冇諗過既野...可能會發生

呢d算唔算係意外呀

直覺上話比我知...阿him同karen先係一對。

唔知呀...之後去左搵人

因為我知道...我今日想喊

好想好想喊..之後喊到人地成件3都濕晒

...如果比係我...我可以幫到手嗎

我冇能為力..喊係冇用既...我知

但係喊係可以令唔開心既野..變成開心=]