原來今日係去迪士尼既好日子
不過...我起到身先算啦
加上今日都尚算係紅日
聽完baba, mama 同埋d 朋友話。
咁都係改期好過啦
費事排隊都排餐死
出左旺角行左陣...之後就去左打邊爐啦
點解同班唔識既人...都可以打到既
都唔係咩問題...但係都係果句啦
冇左手提...真係有d想死呀
之後...同左華華同黃峍佢地去左傾計計呀
都係例牌...啦...一個跟住一個咁走
之後最後...都係咁啦
可以傾到咁耐計
原來人既一生好脆弱
冇一定既永遠...根本永遠本應唔存在
冇永遠...永遠姐係咩!?
點解人要拍拖!? 係因為舒服...因為需要
定係因為人拍我拍呢!?
講真果句: 我唔信冇真愛既存在
之但係...有冇可以有永遠...我深信冇
有人話打風都打唔甩...又有人經唔起煽風點火
到底點解要咁煩呀
...有冇d簡單d既方法呀
今日...
比我見到好多殘酷既真相
拍拖既..係2個人...係一張合同
散既只因...其中一方既請辭...
好簡單既一句...我唔適合你
咁就可以啦...合同都會自動銷聲匿跡
..可以既話
唔好比我知道...會好d掛
我今日同新相識既朋友中...
見識到..1年半既companion
都可以散
之前阿him又係咁...對唔住...如果阿him見到
請唔好見怪
因為我見到karen呀 佢同一個...男仔一齊
唔知點解...可能係我潛意識有觀念..
冇諗過既野...可能會發生
呢d算唔算係意外呀
直覺上話比我知...阿him同karen先係一對。
唔知呀...之後去左搵人
因為我知道...我今日想喊
好想好想喊..之後喊到人地成件3都濕晒
...如果比係我...我可以幫到手嗎
我冇能為力..喊係冇用既...我知
但係喊係可以令唔開心既野..變成開心=]
|