咁樣返一日工, 又有2xx咁多啦
都冇咩點既, 又係咁上下啦。
就黍疲勞過度呀。
不過今日都唔駛返工
今日係一個星期放既唯一1日假呀
一早就要起身啦
之後去左埔, 仲約左money同joyce食早餐tim
哈哈哈=] 都唔錯呀
係啦, 估唔到我冇黍咁耐
都記得下d路呀。
今日要整攤位呀, 都唔錯呀
估唔到我地班又係最遲黍到呀
不過都唔錯呀
又好好玩呀。
又係個個都好令呀
好多好多既閃粉

開始前既大合照既, 都唔錯呀
我地班都幾多人呀, 又唔駛咁左住d位呀。哈哈=]
我地這一班呀
哈哈
好冇聊之作呀..哈哈
之後又咪係咁
都影左好耐相相呀
我果張hello kitty 用唔到tim呀
不過都唔緊要呀

得意呢!? 我有份整架...d心心

好勁呀...no.1
依家成家人係我手上, 快d攞錢黍贖人啦
哈哈=] 好冇聊呀我
之後因為阿ling有fd陪走先呀
咁我地就都係咁啦, 係走既果陣時。
比我地10個人見到d野tim囉
係關於阿ling架, 不過都冇咩話
我估既唔係, so c 就好似估係啦
不過真係唔知, 都冇人會去問佢掛。
好順利咁收工, 同埋走呀
emily因為約左人, 咁佢d野就係我度呀
都冇咩點呀, 仲有money同joyce陪我返屋企呀
哈哈=]好彩有人陪我搭車車姐, 仲行左apm呀
都唔知幾開心呀, 又影左好多相呀。
^^

哈哈....係呀...仲去左大家樂食dinner呀
好飽呀。
又用左好多錢啦, 1日3餐呀都係出面呀
|