| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 11 日 星期二  |
好返好多  |
分類: 未分類 |
第1次, 係學校留到7點幾先走呀
好得人驚呀
如果係得返我一個人行
都唔知點算啦
今日, 我地約好左早一個中頭係107到度
點解最最最早到果個係jasime, 估唔到佢真係早咁多返到黍呀
我都唔知可以講d咩啦
一開門, 見到第1個既人, 係emil呀
哈哈=] 都唔知有冇串錯tim呀
係啦, 原來今朝要上pccd, 不過都冇人通知過我地呀
真係呀, 咁都冇咩點既。
咁都過左去啦, 係呢!?
今日返到黍, 好多野要做呀
又油顏色啦, 又整閃粉字, 都幾多野整架。
其實, 11個人, 一齊做野。
都唔錯呀。又唔算係慢呀
係啦, 咁之後上左2堂好free既普通話。
之後用左d時間整埋d 要剪同畫既野
咁就開餐啦
哈哈=] 辛苦晒各位啦
其實今日係上緊堂果陣
都整左好多個心心呀
好開心呀=p
係呢!?
今日都係冇咩胃口食野咁既
不過都ok啦, 都幾好味呀。
咁之後又做下做下
之後jassica仲比多左3個字既時間比我地做呀
原來11個人用一盒顏色筆係好掂架呀
哈哈=]係咁嘈呀
咁都冇咩既, 之後就冇休息放啦
係2點5開始上堂
到5點5先放學呀
之後係107做做做,
做到去110呀
咁都冇咩點解
都整左好多野啦
到7點3到先閃人呀
咁之後, 都唔知係唔係我白痴啦
返工lu~
都冇咩點解, 返8點, 到11呀
哈哈=p 可惜冇胃口食野lu~
一諗到, 食完野又肥啦
咁都係唔食啦, 聽朝先啦。
|
« | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | ... | 546 | »
|